خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار با رئیس مجلس اوگاندا مطرح کرد؛

ضرورت ارتقاء فعالیت اتاق‌های بازرگانی ایران و اوگاندا

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۶۹

ایران می‌تواند در زمینه های معدنی با اوگاندا همکاری کند و سرمایه گذاری‌های مشترکی در زمینه صنایع معدنی داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید اتاق های بازرگانی دو کشور فعال شود و سهم مبادلات اقتصادی نیز ارتقاء یابد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی که برای شرکت در دهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اسلامی به ترکیه سفر کرده است، امروز(چهارشنبه یکم بهمن ماه) با ربکا کاداگا، رئیس مجلس اوگاندا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار لاریجانی بر توسعه روابط سیاسی و اقتصادی بین دو کشور تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود که مبادلات تجاری بین بازرگانان دو کشور ارتقاء یابد که لازمه انجام این مهم فعال تر شدن اتاق‌های بازرگانی دو کشور است.

لاریجانی تصریح کرد: ایران می‌تواند در زمینه های معدنی با اوگاندا همکاری کند و سرمایه گذاری‌های مشترکی در زمینه صنایع معدنی داشته باشد.

در ادامه این دیدار ربکا کاداگا، رئیس مجلس اوگاندا با ابراز خرسندی با دکتر لاریجانی گفت: ایران در زمینه های مختلفی مانند پزشکی از پیشرفت های مطلوبی برخوردار است و خوشبختانه دولت های دو کشور نیز روابط خوبی دارند.

رئیس مجلس اوگاندا افزود: علاقمندیم که ایرانی های بیشتری به اوگاندا سفر کنند بنابراین باید زمینه های انجام این مهم تسهیل شود.

ربکا کاداگا افزود: درخواست می کنم که ایران در زمینه های علمی، پزشکی و توسعه بخش کشاورزی به اوگاندا کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز