خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

عزم جدی برای برخورد با توهین‌کنندگان به مقدسات اسلامی

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۳۱

موضوعات نشست کشورهای اسلامی در کمیته‌های کاری اجلاس به صورت جدی بررسی شد که خوشبختانه مواضع تمامی کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس درخصوص برخورد با این موارد قاطع بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اولین نشست کشورهای اسلامی بعد از توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و همچنین ترور مجاهدین حزب‌الله به وسیله رژیم منحوس صهیونیستی بود، گفت: خوشبختانه مواضع تمامی کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس درخصوص برخورد با این موارد قاطع بود.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی که به منظور شرکت در دهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه سفر کرده بود، پس از ورود به فرودگاه مهرآباد تهران در تشریح دستاورهای سفر خود به خبرنگاران گفت: هدف اول ما از سفر به کشور ترکیه، شرکت در دهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اولین نشست کشورهای اسلامی بعد از توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و همچنین ترور مجاهدین حزب‌الله به وسیله رژیم منحوس صهیونیستی بود. این موضوعات در کمیته‌های کاری اجلاس به صورت جدی بررسی شد که خوشبختانه مواضع تمامی کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس درخصوص برخورد با این موارد قاطع بود.

لاریجانی همچنین درباره دیدار خود با مقامات ترکیه گفت: در حاشیه اجلاس، با رئیس جمهور و رئیس مجلس ترکیه مذاکرات دوجانبه‌ای صورت گرفت و بر ارتقای سطح روابط اقتصادی و سیاسی بین دو کشور تاکید شد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان با بیان اینکه رئیس جمهور ترکیه به زودی به تهران سفر می‌کند، یادآور شد: در حاشیه دهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی، با برخی از روسای مجالس و همچنین مقامات پارلمانی کشورهای شرکت‌کننده در این اجلاس دیدار و درخصوص توسعه روابط پارلمانی، اقتصادی و سیاسی فیمابین مذاکراتی انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز