خبرگزاری کار ایران

تامینی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

انتقاد به سفر معاون اول رییس‌جمهور / به مشکلات مسکن مهر رسیدگی شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۴۲

تامینی لیچانی در تذکری شفاهی به معاون اول رییس‌جمهور و وزرای بهداشت و درمان٬ راه و شهرسازی و کشور و همچنین سازمان حفاظت از محبط زیست تذکر داد.

نماینده مردم رشت در مجلس انتقاد خود را نسبت به سفر جهانگیری از تریبون مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، حسن تامینی لیچائی در نشست علنی امروز(۵ بهمن‌ماه) مجلس تاکید کرد: آقای روحانی توجه داشته باشند که سفر معاون اول ایشان به گیلان اعتراضات و خسارات‌ با خود داشت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین به وزیر بهداشت و درمان تذکر داد و گفت: انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به نیازهای پرسنل داشته باشید. متاسفانه تاکنون پاسخگوی انتقادات آن‌ها نبودید.

عضو کمیسیون بهداشت ادامه داد: چند بار به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به وضعیت برنج و برنج‌کاری تذکر داده شد اما توجهی نشده است، ما شرمنده برنجکاران هستیم.

نماینده مردم رشت همچنین به سفر ابتکار اشاره کرد و گفت: متاسفانه سفر ایشان به این منطقه تاثیری بر محیط زیست و آلودگی گیلان نداشت.

وی همچنین خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: شهرداری گیلان مشکلاتی درخصوص سیل و آبگرفتگی دارد که تاکنون توجه لازم به مشکلات مردم صورت نگرفته است.

لیچائی همچنین درخصوص وضعیت مسکن مهر در حوزه انتخابیه‌اش گفت: نزدیک به ۳ هزار خانوار در مسکن مهر سکونت پیدا کرده‌اند اما از حداقل امکانات بی‌بهره‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز