خبرگزاری کار ایران

عبادی در تذکر شفاهی:

خبرنگاران امکانات معیشتی ندارند / وزیر نیرو برای روزهای سخت در مجلس آماده باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۵۲

عبادی در انتقادات خود به وزرای اقتصاد٬ فرهنگ و ارشاد اسلامی٬ نیرو و همچنین رییس‌جمهور را در تذکری شفاهی بیان کرد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس رسیدگی به وضعیت معیشتی خبرنگاران را تذکری شفاهی مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدباقر عبادی در نشست علنی امروز(۵بهمن‌ماه) مجلس٬ در تذکر شفاهی خود اهانت به پیامبر اکرم(ص) آن را محکوم کرد.

نماینده مردم بیرجند، خطاب به وزیر اقتصاد٬ با بیان اینکه تسهیلات و وام‌های با نرخ بالا کمک به خروج کشور از رکود نمی‌کند، افزود: صاحبان صنایع و کشاورزان توان بازپرداخت چنین تسهیلاتی را ندارند، علت در نظر گرفتن این سود‌ها برای وام‌ها چه بوده است؟

عبادی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه لازم است دولت توجه خاصی به مرزنشینان داشته باشد خصوصاً مرزهای خشک و بی‌آب شرق کشور تصریح کرد: چنانچه مرزنشینان مهاجرت کنند٬ امنیت و حفظ مرزهای شرقی هزینه‌های بیشتری با خود به همراه می‌آورد.

وی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم توجه به وضعیت خبرنگاران ادامه داد: خبرنگاران از حداقل‌های معیشتی مثل مسکن و حقوق مناسب و امکانات رفاهی هم برخوردار نیستند. بی‌اعتنایی به وضعیت خبرنگاران خدوم به نفع کشور نیست و هزینه‌ساز است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان خطاب به وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حق نوار مرزی باید همه فرهنگیان مرزنشین تعلق گیرد، گفت: طبیعی است در این زمینه لازم است مسئولان اجرایی استان مصوبات سفر رئیس جمهوری را با قاطعیت پیگیری کند تا همه وعده‌ها تحقق یابد.

وی خطاب به وزیر نیرو با بیان اینکه به وی هشدار می‌دهیم که چرا باید در بحثباروری ابر‌ها استان خشکسالی مانند خراسان جنوبی فراموش شود و استان‌های پرآب در لیست وزارت نیرو قرار گیرند، توضیح داد: از وزیر نیرو می‌خواهم سریعاً به درگاه خداوند عادل توبه نماید و با اصلاح عملکرد خود از مردم استان خراسان جنوبی عذرخواهی کند وگرنه خود را برای روزهای سخت در مجلس و حسابرسی سخت در قیامت آماده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز