خبرگزاری کار ایران

سیدحمیدرضا طباطبایی‌نائینی خبر داد:

بازدید نمایندگان مجلس از یکی از زندان‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۹۶

سوالات نمایندگان از رئیس سازمان‌ها زندان های پیرامون وضعیت نگهداری و برخورداری زندانیان از حقوق آن‌ها بود که مقرر شد ادامه جلسه، هفته آینده همراه با بازدید از یکی از زندان‌های استان تهران به انتخاب نمایندگان انجام شود.

نایب رئیس اول کمسیون قضایی و حقوقی از بازید تعدادی از نمایندگان از یکی از زندان‌های استان تهران در راستای تحقیق و تفحص از سازمان زندان‌ها خبر داد.

سیدحمیدرضا طباطبایی‌نائینی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات جلسه امروز کمسیون حقوقی و قضائی گفت: جلسه امروز به بررسی سوالات بیست تن از نمایندگان پیرامون تحقیق‌و تفحص از سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور اختصاص داشت.

نایب رئیس اول کمسیون قضایی و حقوقی بیان گرد: سوالات این نمایندگان از رئیس سازمان‌ها زندان‌ها پیرامون وضعیت نگهداری و برخورداری زندانیان از حقوق‌شان بود که رئیس سازمان زندان‌ها نیز توضیحاتی درباره وضعیت زندان‌ها به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با بابیان اینکه این جلسه به علت کمبود وقت نتیجه خاصی در برنداشت گفت: مقرر شد ادامه جلسه هفته آینده همراه با بازدید از یکی از زندان‌های استان تهران به انتخاب نمایندگان انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز