خبرگزاری کار ایران

سبحانی‌نیا در تشریح نشست هیأت رئیسه مجلس:

نحوه دریافت و قرائت تذکرات کتبی در صحن علنی تغییر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۶۱

بر اساس طرح معاونت نظارت، تذکرات کتبی که تا ساعت ۹ صبح روز صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارائه شود، در همان نشست قرائت می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس، در تشریح نشست امروز هیأت رئیسه خانه ملت، گفت: در نشست امروز نخست برخی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از خانه ملت، حسین سبحانی‌نیا با اشاره به ارائه طرح معاون نظارت بر تعیین روند دریافت و قرائت تذکرات کتبی به مسئولان اجرایی در صحن علنی مجلس، ادامه داد: در نشست امروز این معاونت آیین‌نامه‌ای را برای اصلاح نحوه رسیدگی به تذکرات کتبی ارائه کرد، که در نهایت مقرر شد اعضای هیأت رئیسه در نشست آتی نظارت خود را در این رابطه اعلام کنند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس طرح معاونت نظارت، تذکرات کتبی که تا ساعت ۹ صبح روز صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارائه شود، در همان نشست قرائت می‌شود.

سبحانی‌نیا افزود: در این نشست همچنین برخی محورهای لایحه بودجه سال ۹۴ و اقدامات کمیسیون تلفیق مجلس در تصویب این لایحه مورد بحثو بررسی قرار گرفت، همچنین قرار بود که وزیر بهداشت برای ارائه گزارشی به صحن علنی این هفته مجلس بیاید، که این موضوع به جلسات آینده موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز