خبرگزاری کار ایران

بشیری در نطق میان دستور:

از تیم مذاکره‌ کننده حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۱۴

از تیم مذاکره کننده خواستاریم تا در مذاکراتی که انجام می‌دهد به منافع و حیثیت کشورمان پایبند باشد و ادبیات دیپلماسی محترمانه‌ای را در پیش بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: ما نمایندگان از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنیم و انتظار داریم که به منافع و حیثیت کشورمان پایبند باشد

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، فرهادی بشیری در صحن علنی مجلس٬ با مورد خطاب قرار دادن سران سه قوه٬ گفت: همه ارگان‌ها و به خصوص سه قوه مقننه و مجریه و قضاییه باید با مفاسد اداری و اقتصادی مقابله کنند.

نماینده مردم پاکدشت با اشاره به اهانت به پیامبر اکرم(ص) افزود: سناریوی تروریستی فرانسه و حمایتی که از طرف جبهه استکبار می‌شد٬ این بهانه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را ایجاد کرد و حقوق بشر را زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه ما نمایندگان به تاسی از رهبر معظم انقلاب‌مان از مذاکرات هسته‌ای حمایت می‌کنیم٬ اظهار داشت: از تیم مذاکره کننده خواستاریم در مذاکراتی که انجام می‌دهد به منافع و حیثیت کشورمان پایبند باشد و ادبیات دیپلماسی محترمانه‌ای را در پیش بگیرد.

بشیری ادامه داد: کاری که رژیم صهیونیستی در سوریه کرد نمونه بارز همدستی و تجاوز‌گری با گروه‌های تروریستی منطقه‌ای و همچنین استکبار جهانی است و حمایت استکبار را از آنها نوعی تروریسم می‌دانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز