خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر؛

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت بیانیه‌ای صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۹۹

در امتداد هجمه‌های نافرجام دشمنان ایران و اسلام، هتک حرمت نبی مکرم و توهین به مقدسات و آتش‌افروزی به نام اسلام، در دستور کار دشمنان قرار گرفته است

در طلیعه سی‌وهفتمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با صدور بیانیه‌ای، ایام الله دهه فجر را به تمامی ملت ایران تبریک گفت و حضور ملت بزرگوار را در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی کوبنده به هجمه‌های نابخردانه دشمنان به ویژه توهین به پیامبر مکرمم اسلامی دانست.

به گزارش ایلنا٬ متن کامل بیانیه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به مناسبت ایام الله دهه‌فجر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر؛ در گذر ماه‎‌ها و سال‌ها، حلول بهمن ماه یادآور رشادت‌ها و استواری ملتی است که با توسل به ائمه اطهار(ع)، پیروی از رهبری امام خمینی(ره) و تکیه بر وحدت، زمینه‌ساز انقلابی شدند که «انفجار نور بود» و پرتوهای ارزشمند آن بر پایه اسلام ناب محمدی(ص) از سال ۵۷ تا به امروز روشنگر مسیر همه آزادیخواهان جهان شده است.

گذشت ۳۶ سال از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، این دستاورد ارزشمند را به نگینی درخشان در بین انقلاب‌های جهان تبدیل کرده است که با ایستادگی در برابر حربه‌های نافرجام دشمنان ایران اسلامی همچون ترورهای ناجوانمردانه، جنگ تحمیلی، تحریم‎‌های ناعادلانه و جوسازی‌های رسانه‌ای، در سایه زعامت امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای(دام عزه) و با بهره‌گیری از خون بابرکت شهدا و حضور مردم همیشه در صحنه، به روزهای بلوغ و بالندگی خود رسیده است و حرکت رو به رشد خود را تا دستیابی به قله‌های ایمان و اقتدار در عرصه بین‌المللی، حفظ خواهد کرد.

در امتداد هجمه‌های نافرجام دشمنان ایران و اسلام، هتک حرمت نبی مکرم و توهین به مقدسات و آتش‌افروزی به نام اسلام، در دستور کار دشمنان قرار گرفته است که تقابل در برابر آن نیازمند هوشمندی توام با بصیرت است تا نیرنگ جدید تفرقه‌اندازی استکبار جهانی، همچون گذشته بی‌سرانجام باقی بماند چراکه حفظ وحدت همواره جزء تاکیدات پیامبر اکرم(ص) به پیروان بوده است.

در برابر اقدامات برنامه‌ریزی شده دشمنان اسلام، نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، نمایی مشخص و روشنگر از پرتو نورانی اسلام به جهان به ویژه جوانان حق‌طلبی است که هیاهوی پر سروصدای رسانه‌های غربی، فضای شناخت حقیقت را در برای آن‌ها تار نموده است و بی‌تردید این نامه و پیامدهای آن زمینه‌ساز هدایت جوانانی خواهد شد که خواهان شناخت واقعی انسان و اسلام هستند.

نامگذاری سال ۱۳۹۳ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، وظیفه‌ای سنگین بر دوش مردم و مسئولان گذاشته است چراکه حصول به دستاوردهای این سال و پیمودن مسیر رشد اقتصادی در کنار حفظ و ارتقای مفاهیم فرهنگی نیازمند حرکتی انقلابی از سوی مردم و مسئولان است.

در طلیعه سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، مجلس، دولت و قوه قضاییه در کنار هم و با تعامل و هم‌فکری با پیگیری موضوعات مهمی چون مبارز با مفاسد اقتصادی و پیاده‌سازی برنامه‌های مدون اقتصادی براساس اسناد بالادستی، در حل مشکلات کشور در حوزه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم، می‌توانند گام‌های موثر و بلندی بردارند.

بی‌تردید مردم با بصیرت و هوشمند ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ماه سال جاری، با حضور حماسی خود بار دیگر با رهبر فرزانه خود تجدید بیعت می‌نمایند و به اقدامات نسنجیده و نابخردانه غرب پاسخ کوبنده‌ای خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز