خبرگزاری کار ایران

اکبریان در تذکری شفاهی:

لایحه نظام هماهنگ خدمات کشوری به مجلس ارائه شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۳۷

امیدواریم این لایحه سریعتر به مجلس ارسال شود٬ زیرا سه سال از اتمام این قانون می‌گذرد اما حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری وضعیت مناسبی ندارد.

نایب‌ رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر ضرورت ارائه لایحه نظام هماهنگ خدمات کشوری در تذکری به وزیر صنعت، خواستار توجه به مشکلات مردم و نانوایان در نتیجه افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، عزیز اکبریان در نشست علنی امروز(۱۲ بهمن‌ماه) مجلس٬ در تذکر شفاهی خود خطاب به رییس‌جمهور خواستار در دستور کار قرار دادن لایحه نظام هماهنگ خدمات کشوری شد و گفت: امیدواریم این لایحه سریعتر به مجلس ارسال شود٬ زیرا سه سال از اتمام این قانون می‌گذرد اما حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری اصلا وضعیت مناسبی ندارد.

این نماینده مجلس در تذکری دیگر خطاب به وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: این وزارتخانه نیاز به یک جهاد ملی دارد. فرهنگیان امروز در وضعیت خوبی ندارند و نیاز است دولت و مجلس نسبت به حل مشکل فرهنگیان، ‌ سرانه مدارس، مطالبات فرهنگیان و همچنین بیمه طلایی و رتبه‌بندی آنها همت کند و گام‌های موثرتری بردارد.

اکبریان خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به قولتان عمل نکردید٬ متاسفانه قیمت نان ۳۰ درصد افزایش یافته که همین موضوع مشکلات زیادی برای مردم٬ نانوایان و دیگر اقشار ایجاد کرده است.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری به وزیر نفت نیز افزود: ۷۵ روستا در محور جاده چالوس در شمال تهران و کرج فاقد گاز هستند که باید گازرسانی این روستاها هر چه سریعتر انجام شود تا در این فصل از آن استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز