خبرگزاری کار ایران

در جلسه با فراکسیون رهروان ولایت مجلس مطرح شد:

نعمت‌زاده: از رشد منفی به رشد مثبت رسیده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۷۸

وزارت صنعت؛ معدن و تجارت در طول یکسال و نیم گذشته از رشد منفی به رشد مثبت رسیده است.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از حضور وزیر صنعت و تجارت در جلسه امروز فراکسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ صفر نعیمی رز در توضیح این جلسه گفت: در این جلسه آقای نعمت‌زاده گزارش عملکردی از یک و سال و نیم گذشته کمیسیون متبوعش ارائه داد و بیان داشت که تابع رشد ما از منفی به مثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا، صفر نعیمی‌رز با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون با حضور اعضا و وزیر محترم صنعت برگزار شد؛ در ابتدای این جلسه وزیر صنعت در خصوص اقدامات انجام شده و عملکرد وزارتخانه، توضیحاتی ارائه کرد.

نماینده مردم آستارا در خانه ملت، افزود: مهندس نعمت زاده تاکید داشتند که مسیر رشد کنونی مسیر دشواری است ولی وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیچ گونه تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهد کرد و نگاه حمایتی به تولید دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، مجلس بیان کرد: در ادامه این جلسه، اعضای شورای مرکزی نقطه نظرات، نقدها و گلایه های خود را در حوزه مربوط به کندی حرکت در صنعت و معدن مطرح کردند و وزیر نیز به سوالات و انتقادات و نقطه نظرات آنها پاسخ دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز