خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:

ایران نخستین کشور پرتاب‌کننده ماهواره در جهان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۰۵

تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بزرگ دفاعی که به تعبیر مقام ارشد اطلاعات ارتش آمریکا قدرت دفاعی ایران امروز قدرت نظامی آمریکا را در منطقه مهار کرده است، دستاورد مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان و معرفت است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل جمهوری اسلامی ایران به نماد امنیت در منطقه‌ای که به دست آمریکا و مزدوران او بالاترین سطح ناامنی را تجربه می‌کند، دستاورد مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نیروهای مدافع انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در جلسه علنی امروز در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: در دوران عمر مبارک انقلاب اسلامی ایران شاهد گام‌های بلند مبتنی بر مدیریت جهادی برآمده از ایمان و دانش و متکی بر عزم و اراده استوار مدیران هوشمند، دانشمندان و متخصصان و دل‌باختگان به اسلام و انقلاب اسلامی بوده ایم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نخستین گام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را نظام سازی و تصویب قانون اساسی در شکل گیری جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: این نظام سازی یک نماد فاخر از عزم و اراده مبتنی بر ایمان و مدیریت جهادی بود؛ همچنین جلوه دیگر از اراده و عزم ملی و مدیریت جهادی مبتنی بر دانش، در دوران پرشکوه مقاومت ملت ایران در رویارویی با اردوگاه کفر و دفاع مقدس تجلی یافت.

وی با بیان اینکه پیروزی ملت بزرگ ایران در این جنگ نابرابر مرهون مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان، دانش و ایثار بود، تاکید کرد: تبدیل جمهوری اسلامی ایران به نماد امنیت در منطقه ای که به دست آمریکا و مزدوران او بالاترین سطح ناامنی را تجربه می کند، دستاورد مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نیروهای مدافع انقلاب اسلامی است که اگر مدیریت جهادی نبود امروز ایران به نماد امنیت منطقه تبدیل نمی شد.

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه حوزه دیگری از مدیریت جهادی را در عرصه‌های دفاعی تجربه می‌کنیم، خطاب به ملت ایران یادآور شد: تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بزرگ دفاعی که به تعبیر مقام ارشد اطلاعات ارتش آمریکا قدرت دفاعی ایران امروز قدرت نظامی آمریکا را در منطقه مهار کرده است، دستاورد مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان و معرفت است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم، تبدیل شدن جمهوری اسلامی به یک قدرت موشکی، مهار شدن رژیم صهیونیستی به دست توانا و بازوی مقتدر انقلاب اسلامی، مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان را دستاورد اقتدار دفاعی ایران عنوان و تصریح کرد: در این راستا تبدیل شدن جمهوری اسلامی به یک قدرت فضایی در منطقه را شاهد بودیم چنانچه جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که نخستین سازمان پرتاب کننده ماهواره در جهان اسلام و نیز اولین کشوری است که توانسته است در منطقه قدرت پرتاب ماهواره به فضا را داشته باشد.

وی ادامه داد: دیروز در عملیات پرتاب ماهواره بر " سفیر فجر " و قرار گرفتن چهارمین ماهواره ملی فجر از سوی متخصصان افتخارآفرین وزارت دفاع و نیروهای انقلابی مدافع از حریم کشور، شاهد طنین شعار " الله اکبر " و رمز مبارک " یا محمد رسول الله(ص) " در جشن های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.

ابوترابی فرد موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاعی را مرهون فرماندهی مبتنی بر دانش، ایمان و عزم و ارائه فرمانده معظم کل قوا و رهبری عالیقدر انقلاب اسلامی خواند و گفت: امیدوارم که با الهام از مدیریت جهادی، دانش و معرفت در مسیر خلق اقتصاد مقاومتی و تبدیل جمهوری اسلامی به یک قدرت اقتصادی بزرگ از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امید است با هماهنگی دولت محترم، مجلس شورای اسلامی و همکاران ارجمندم در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ راه را برای مدیریت جهادی مبتنی بر دانش و علم برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی و قطع رابطه نفت با هزینه‌های اداره کشور و استفاده از این سرمایه و دیگر سرمایه های ملی برای بزرگ شدن انقلاب اسلامی ایران قدم برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز