خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت «رهروان ولایت» برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۲۲

در امتداد هجمه‌های نافرجام دشمنان، هتک حرمت نبی مکرم و توهین به مقدسات و آتش‌افروزی به نام اسلام، در دستور کار قرار گرفته است که تقابل در برابر آن نیازمند هوشمندی توام با بصیرت است.

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد: ملت هوشمند ایران اسلامی در ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای را به اقدامات نابخردانه دشمنان خواهند داد.

به گزارش ایلنا، فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن کامل اطلاعیه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به شرح زیر است:

بهمن ماه یادآور استواری و استقامت مردمی است که با وحدت کلمه و انگیزه الهی و رهبری امام خمینی(ره) انقلابی را رقم زدند که «انفجار نور بود» و پرتوهای ارزشمند آن بر پایه اسلام ناب محمدی از سال ۵۷ تا به امروز روشنگر مسیر همه آزادیخواهان جهان شده است.

گذشت ۳۶ سال از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، این دستاورد ارزشمند را به نگینی درخشان در پهنه هستی تبدیل کرده است که با ایستادگی در برابر حربه‌های نافرجام دشمنان ایران اسلامی همچون ترورهای ناجوانمردانه، جنگ تحمیلی، تحریم‎‌های ناعادلانه و جوسازی‌های رسانه‌ای، در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از خون بابرکت شهدا و حضور مردمی همیشه در صحنه، به روزهای بلوغ و بالندگی خود رسیده است و حرکت رو به رشد خود را تا دستیابی به قله‌های ایمان و اقتدار در عرصه بین‌المللی، حفظ خواهد کرد.

در امتداد هجمه‌های نافرجام دشمنان ایران و اسلام، هتک حرمت نبی مکرم و توهین به مقدسات و آتش‌افروزی به نام اسلام، در دستور کار دشمنان قرار گرفته است که تقابل در برابر آن نیازمند هوشمندی توام با بصیرت است.

در برابر اقدامات برنامه‌ریزی شده دشمنان اسلام، نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، نمایی مشخص و روشنگر از پرتو نورانی اسلام به جهان به ویژه جوانان حق‌طلبی است که خواهان شناخت واقعی انسان و اسلام هستند.

بی‌تردید مردم با بصیرت و هوشمند ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ماه سال جاری، با حضور حماسی و پرشور‌تر خود بار دیگر با رهبر فرزانه خود تجدید بیعت می‌نمایند و به اقدامات نسنجیده و نابخردانه دشمنان انقلاب اسلامی پاسخ کوبنده‌ای خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز