خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دلسوختگان نظام در خط مقدم دیپلماسی برای مذاکرات تلاش می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۵۲

اگر افراد یا نهاد‌هایی اقدام به انتقاد در مورد مذاکرات می‌کنند٬ باید دقت کنند حرکت تیم مذاکره‌کننده در نقشه راه ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه مواضع قاطع، شفاف و روشن نظام در مذاکرات هسته‌ای٬ ادامه روند مذاکرات تا رسیدن به نتیجه است، تصریح کرد: منطق جمهوری اسلامی در به نتیجه رسیدن پرونده هسته‌ای، منطق مذاکره است و در این‌باره، میان همه ارکان نظام و آحاد ملت اجماع وجود دارد.

سیدحسین نقوی‌حسینی، با تأکید بر لزوم حمایت از تیم مذاکره‌إکننده هسته‌ای، افزود: همانطور که خطیب نماز جمعه نیز بر پرهیز از افراط و تفریط در مذاکرات هسته‌ای اشاره کردند، نباید با رفتار مبتنی بر برخی‌تندوری‌ها، اظهارهای نظر تندی نظیر ترکمانچای بودن توافق هسته‌ای یا فروش کشور ‌خواندن مذاکرات را بیان داشت، همانطور که در مورد دستاورد توافقات احتمالی نیز نباید اغراق کرد.

نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس، تصریح کرد: میدان مذاکرات میدان نبرد واقعی تیم مذاکره کننده کشور است و در این میدان بسیجیان و دلسوختگان نظام جمهوری اسلامی در خط مقدم دیپلماسی در حال جنگیدن برای پیروزی آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر سخنان روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات هسته‌ای، یادآور شد: ایشان بر رسیدن به توافق تک مرحله‌ای با متنی شفاف، روشن و غیرقابل تأویل و تفسیر تأکید کردند و بار‌ها نقشه راه را برای تیم مذاکره‌کننده ترسیم کرده‌اند.

نقوی حسینی، با تأکید بر اینکه هیچ تفرقه‌ای در کشور در مورد کلیت مذاکرات وجود ندارد، تصریح کرد: اگر افراد یا نهاد‌هایی اقدام به انتقاد در مورد مذاکرات می‌کنند و نگرانی‌هایی در مورد نتیجه مذاکرات دارند٬ باید دقت کنند حرکت تیم مذاکره‌کننده در نقشه راه ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکرات هسته‌ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز