خبرگزاری کار ایران

بخشایش در گفت‌وگو با ایلنا:

سخنان رهبر انقلاب در حمایت از تیم مذاکره کننده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۵۹

سخنان مقام معظم رهبری از این محور قابل بررسی است که ایشان خواستند در سخنانشان به کسانی که در داخل کشور حضور دارند بگویند که با توافق موافق هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در موضوع هسته‌ای باید متعادل حرکت کرد. اگر شخصی مانند دیوید کوهن بر ایران فشار می‌آورد٬ یا اینکه کنگره تحریم‌هایی را وضع می‌کند اینها می‌تواند برای وزارت خارجه ما فرصت باشد تا بر روی این مسائل مانور بدهند.

احمد بخشایش اردستانی با اشاره به مباحثمطرح شده در خطبه‌های نماز جمعه و سخنان هفته گذشته مقام معظم رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ اظهار داشت: سخنان رهبری کاملا در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان بود و می‌توان از سخنان ایشان این را استنباط کرد که رهبری نسبت به عملکرد دستگاه دیپلماسی کشورمان خوشبین هستند.

وی در تشریح سخنان رهبری که هفته گذشته در خصوص توافقات هسته‌ای و موضوع مذاکرات مطرح شد، بیان کرد: سخنان ایشان در دو محور قابل بررسی است. اول اینکه ایشان خواستند در سخنان‌شان به کسانی که در داخل کشور حضور دارند٬ بگویند که با توافق موافق هستند.

بخشایش اردستانی در تشریح محور دوم از سخنان رهبری ابراز کرد: رهبری به عوامل خارجی این پیام را مخابره کردند که تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان از اختیارات کاملی برخوردار هستند چراکه غربی‌ها بر این پروژه تاکید داشتند که در صورت اینکه موفقیتی در مذاکرات حاصل نشود، دلیل آنرا مواضع رهبری ایران بیان کنند اما رهبری بر این باورند که اختیار کامل با رعایت خطوط قرمز به وزارت خارجه داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز