خبرگزاری کار ایران

عباسی در موافقت با کلیات بودجه:

شفافیت منابع بودجه امسال٬ نقطه قوت آن است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۶۸

احکامی از بودجه سال ۹۳ در لایحه بودجه سال ۹۴ نیز تمدید شده که باعثنظم بودجه‌ای در دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس در موافقت با لایحه بودجه سال ۹۴ تاکید کرد که توجه به زیرساخت‌های اقتصادی، بهداشت، کاهش تورم، حمایت از تولید داخلی و توسعه مناطق محروم از نکات مثبت و برجسته‌ی بودجه امسال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلیمان عباسی در نشست علنی امروز یکشنبه٬ ۲۶ بهمن‌ماه مجلس در موافقت با لایحه بودجه سال ۹۴ عنوان کرد: احکامی از بودجه سال ۹۳ در لایحه بودجه سال ۹۴ نیز تمدید شده که باعثنظم بودجه‌ای در دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دفاعی کشور در نظر گرفته شده و همچنین ۳۰۰ میلیون دلار به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده شده و در کنار آن صدمیلیون دلار نیز برای حمایت از بیمه توسعه سرمایه‌گذاری‌های کوچک در این بودجه وجود دارد.

وی ادامه داد: شفافیت منابع بودجه از نقاط قوت بودجه امسال کل کشور است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در راستای تکالیف دولت٬ درصدی از اعتبارات بودجه ۹۳ که مغایر با قانون بودجه‌نویسی بوده٬ افزود: این موارد مغایر با قانون اکنون حذف شده لذا این مسئله دارای آثار مشخص برای افزایش بهره‌وری است.

عباسی ادامه داد: بر اساس بودجه‌ای که تدوین شده نیاز به اصلاح قوانین و بخشنامه‌ها نیست.

وی ادامه داد: این بودجه توجه خوبی به گازرسانی در مناطق سردسیر داشته٬ و در تقویت بنیه دفاعی کشور نیز بسیار وقت گذاشته است.

نماینده مجلس نهم ادامه داد: ۴ هزار میلیارد ریال برای حمایت از برق روستایی و بافت فرسوده شبکه برق و تولید برق تجدید پذیر و پاک، ۶ هزار میلیارد به منظور کنترل آلودگی محیط زیست و احیای تالاب‌ها و رودخانه ها، ۲۸۵ میلیارد برای هزینه‌های دانشجویی، یارانه تغذیه وتجهیز خوابگاه‌ها٬ همگی در بودجه وجود دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز