خبرگزاری کار ایران

باحضور رئیس مجلس؛

یادواره شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۷۳

۱۴ اسفندماه سال جاری، یادوراه شهدای شهرستان کرمانشاه باحضور رئیس مجلس یادواره شهدای شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه از برگزاری یادواره شهدای شهرستان کرمانشاه در ۱۴ اسفندماه امسال با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، جهانگیر کریمی، ظهر امروز دوشنبه، ۲۷ بهمن، درجلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه از برگزاری یادواره شهدای شهرستان کرمانشاه در ۱۴ اسفندماه امسال خبر داد.

وی افزود: سخنران ویژه این مراسم، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود همچنین این مراسم در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون، سازمان بسیج بیش از ۱۲۳ یادواره شهدا، محلی، پایگاهی و حوزه‌‌ای و چندین یادواره شهدای شاخص از جمله آماد و پشتیبانی، عشایری و شهیده فوزیه شیردل برگزار کرده است.

کریمی با بیان اینکه این مراسم و یادواره، حسن ختام یادواره‌های شهدای شهرستان کرمانشاه است، گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش ‌های جبهه و جنگ و گرامی ‌داشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده‌‌های معظم شاهد از اهداف برگزاری این یادواره است.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه نمایشگاه ادوات نظامی، نمایشگاه عکس و آثار شهدا، اجرای گروه سرود دانش ‌آموزی، کلیپ «کرمانشاه در جنگ» و برپایی ایستگاه ‌های صلواتی در میادین اصلی شهر را از جمله برنامه ‌های جنبی یادواره مذکور عنوان کرد.

کریمی از ادارات و نهادهایی از جمله ناجا، جهاد کشاورزی و هلال‌ احمر خواست تا بنرهایی از ۱۰ شهید شاخص ادارات خود را با آرم کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه تهیه و در این ایام در سطح شهر نصب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز