خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان صورت گرفت؛

تامین کنتورهای هوشمند چاه‌های کشاورزی به صورت اقساط

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۶۲

وزارت نیرو هزینه‌های مربوط به تهیه و نصب کنتور حجمی هوشمند چاه‌های کشاورزی را از محل اعتبارات پرداخت و به‌ صورت اقساطی از صاحبان چاه‌ها دریافت و به حساب خزانه واریز کند.

وزارت نیرو کل هزینه‌های مربوط به تهیه و نصب کنتور حجمی هوشمند چاه‌های کشاورزی را از محل اعتبارات پرداخت و به‌ صورت اقساطی با روشی که وزارت نیرو تعیین می‌کند٬ از صاحبان چاه‌ها دریافت و به حساب خزانه واریز کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ نمایندگان مجلس٬ در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور، با بند(ح) تبصره ۱۱ ماده واحده لایحه مذکور موافقت کردند.

بر اساس این بند٬ وزارت نیرو می‌تواند کل هزینه‌های مربوط به تهیه و نصب کنتور حجمی هوشمند چاه‌های کشاورزی را از محل اعتبارات ردیف‌های طرح «تعادل‌بخشی، تغذیه مصنوعی و کنترل سیل» پرداخت و به‌صورت اقساطی با روشی که وزارت نیرو تعیین، از صاحبان چاه‌ها دریافت و به حساب خزانه واریز کند.

نمایندگان در ادامه بررسی لایحه بودجه سال آینده کل کشور در نشست امروز، کل تبصره ۱۰ و بخشی از تبصره ۱۱ لایحه مذکور را با ۱۱۳ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در صحن جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه بازگرداندند.

تبصره ۱۰ لایحه بودجه سال ۹۴ مربوط به حق انتفاع پروانه بهره‌برداری از معادن سنگ آهن و تبصره ۱۱ این لایحه مربوط به وظایف و اختیارات وزارت نیرو بود که نمایندگان به علت تکرار شدن این تبصره‌ها در قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، آن‌ها را برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز