خبرگزاری کار ایران

نعمتی در تذکر شفاهی:

تامین پول انتخابات از محل قاچاق، بهتان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۸۹

شما خودتان سابقه نمایندگی مجلس دارید٬ امروز هم وزیر کشور هستید؛ این بهتان‌ که به نمایندگان پول تبلیغات انتخابات را از قاچاق تامین می‌کنند، بهتان بزرگی است که باید پاسخ آن را بدهید.

عضو هیات رئیسه مجلس از وزیر کشور به خاطر طرح مسئله تامین پول انتخابات از محل قاچاقچ انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی وی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، بهروز نعمتی در نشست علنی نوبت عصر روز دوشنبه ۴ اسفندماه مجلس٬ به وزیر آموزش و پرورش درخصوص معیشت معلمان و فرهنگیان تذکر داد و گفت: قشر زحمتکش و پرتلاش معلمان و فرهنگیان آنگونه که باید و شاید مورد توجه قرار نمی‌گیرند و از آقای فانی گله داریم که چرا به وضعیت معیشت آن‌ها رسیدگی نمی‌کند؟

وی از وزیر خواست حل مشکل فرهنگیان را در اولویت قرار دهد و بیان کرد: آقای فانی ما نیازمند هستیم که شما به مشکل قشر فرهنگی رسیدگی کنید، در غیر این‌صورت ما نیز به جرگه استیضاح‌کنندگان شما خواهیم پیوست.

نعمتی در ادامه تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه بعد از گذشت ۴ ماه از برداشت چغندر، هنوز پول چغندرکاران پرداخت نشده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در زمانی که کشاورزان محصول خود را برداشت کردند، تیم اقتصادی دولت اقدام به واردات بی‌رویه شکر در کشور کرد که آفت بزرگی برای تولید داخلی بود و باید جلوی آن گرفته شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه معلمان از جان و فکر خود استفاده می‌کنند تا نسل نویی را برای آینده مملکت تربیت کنند، اما متاسفانه آن‌ها صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند.

نعمتی همچنین خطاب به وزیر کشور گفت: شما خودتان سابقه نمایندگی مجلس دارید٬ امروز هم وزیر کشور هستید؛ این بهتان‌ که به نمایندگان پول تبلیغات انتخابات را از قاچاق تامین می‌کنند، بهتان بزرگی است که باید پاسخ آن را بدهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز