خبرگزاری کار ایران

فاطمه حسینی/

تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی و شیرخوارگاه‌ها از محل اموال تملیکی با دستور وزیر اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۵۱۷

با پیشنهاد سیده فاطمه حسینی و دستور وزیر اقتصاد خوابگاه‌های دانشجویی و شیرخوارگاه‌ها از محل اموال تملیکی تجهیز می‌شوند.

به گزارش ایلنا، فاطمه حسینی در یادداشتی از دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی نسبت به تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی و شیرخوارگاه‌ها از محل اموال تملیکی خبر داد.

در متن این یادداشت آمده است: یک سال پس از اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های جنوبی کشور مبنی بر نبود وسایل سرمایشی در فصل گرما، وزیر اقتصاد با پیشنهاد سیده فاطمه حسینی نماینده تهران در مجلس مبنی بر اختصاص اموال تملیکی، به خوابگاه‌ها و سایر موسسات نظیر شیرخوارگاه‌ها و موسسات تحت‌نظر بهزیستی و تجهیز آنها از این طریق، موافقت و دستور اقدام و پیگیری آن را صادر کرد.

بر اساس پیشنهاد سیده فاطمه حسینی به وزیر اقتصاد، این اموال شامل انواع وسایل سرمایشی نظیر کولر، اسپیلت، یخچال و سایر موارد مورد نیاز خوابگاه ها و موسسات تحت‌نظر سازمان بهزیستی است که در اختیار سازمان اموال تملیکی است و هم تاکنون تعیین تکلیف نشده و هزینه نگهداری آنها نیز بیش از ارزش کالاها است.

بنابراین با قراردادن این کالاها در اختیار خوابگاه‌های دانشجویی و موسسات زیرنظر بهزیستی، از یک‌سو این بخش‌ها تجهیز می‌شود و از سوی دیگر، هزینه‌های نگهداری آن به صفر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز