خبرگزاری کار ایران

موسوی در گفت‌وگو با ایلنا:

بدنبال مچ گیری از پرسپولیس و استقلال نیستیم / اگر متوجه فسادی شویم آن را اعلام می کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۸۰

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال گفت: بدنبال مچ گیری از پرسپولیس و استقلال نیستیم اما در صورتی که متوجه فسادی شویم آن را اعلام می‌کنیم.

سید فرید موسوی، سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا  در خصوص طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: هواداران بی شمار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ظرفیتی ارزشمند در کشور هستند که متاسفانه تا به امروز به دلیل نبود مدیریت صحیح نه تنها از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده ، بلکه خیلی مواقع این ظرفیت به تهدید تبدیل شده است.

 موسوی ادامه داد: این پایگاه ارزشمند اجتماعی اهمیت بررسی عملکرد این دو باشگاه را برای ما چندین برابر کرده است. عملکرد این دو باشگاه در چندسال اخیر شائبه‌های فراوانی همراه داشته است، نحوه قرارداد بازیکنان، تعاملات بین المللی و قراردادهای این دو باشگاه با سازمان‌ها و نهادهای مختلف گوشه‌ای از ابهامات موجود در عملکرد این باشگاه‌ها هستند که همواره این دو باشگاه را بدهکار اشخاص و نهادهای مختلف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در خروجی ناموفق این دو باشگاه می‌توانیم به کسر امتیاز، محرومیت‌های مختلف و بدهی 150 میلیارد تومانی اشاره کنیم.

سخنگوی فراکسیون ورزش در ادامه افزود: در طرح تحقیق و تفحص بیش از هر چیزی بدنبال آن هستیم تا بتوانیم ساختار باشگاه داری در کشور را به عنوان یک بنگاه اقتصادی اصلاح کنیم ، ما در این طرح به دنبال مچ گیری نیستیم ولی اگر در طی فرایند تحقیق و تفحص متوجه وقوع فسادی شویم ان را به مردم اطلاع می‌دهیم.

این نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه حضور مافیا در بخش‌های مختلف فوتبال کشورمان بر کسی پوشیده نیست، گفت: یکی از اهداف تحقیق و تفحص از دو باشگاه بزرگ کشورمان کوتاه کردن پای افرادی است که تنها دلیل حضورشان در فوتبال رسیدن به رانت‌های میلیاردی از طریق دلالی بازیکنان، مربیان و پورسانت‌های اسپانسرهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز