خبرگزاری کار ایران

معصومه ابتکار در گفتگو با ایلنا:

مصوبات کارگروه امواج شورای‌شهر تهران مبنای ساماندهی آنتن‌های تلفن‌همراه کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۱۲

در کارگروه تخصصی امواج شورای شهر تهران، تمام دغدغه‌های خود را با مسئولان در میان گذاشتیم که منجر به تصویب چند مصوبه در خصوص ساماندهی مناسب جانمایی دکل‌ها و کم کردن آثار مخرب امواج این آنتن‌ها شد. امیدواریم بتوانیم همین مصوبات را مبنای ساماندهی آنتن‌های تلفن همراه در سطح کشور قرار دهیم.

ایلنا: رئیس سازمان محیط زیست کشور در جریان اولین سفر استانی خود به استان البرز مصوبات کارگروه امواج شورای شهر تهران را مبنای ساماندهی آنتن‌ها و دکل‌های تلفن همراه در سطح کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، معصومه ابتکار در نشستی با سازمان‌های مردم نهاد و برخی از تشکل‌های بخش خصوصی در استانداری البرز گفت: ساماندهی، تشکیل سازمان‌های مردم نهاد و حمایت از فعالان محیط زیست، در اولویت برنامه‌های کاری این سازمان قرار دارد.

وی در ادامه افزود: حضور سازمان‌ها و ثمن‌های مردم نهاد در کارگروه‌های محیط زیست، کمک شایانی به اتخاذ رویکرد‌ها و هموار شدن تصمیمات کلان زیست محیطی در سطح استان‌ها و بسط آن در سراسر کشور خواهد کرد.

رئیس سازمان محیط زیست کشور در ادامه اتخاذ تصمیمات مناسب در کارگروه‌های محیط زیست استان البرز را ره آورد سفر یک روزه‌اش به استان البرز عنوان و خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که در آینده‌ای نزدیک با سازمان میراثفرهنگی و گردشگری انجام خواهیم داد، با تدوین و اجرای استراتژی‌های مناسب، استفاده بهینه و پاک از اکوتوریزم استان البرز به خصوص مسیر زیبا و اکوتوریزم - گردشگری چالوس را محقق خواهیم کرد.

لزوم استقرار واحدهای HSE در صنایع

وی در ادامه با استقبال از گسترش روز افزون قوانین ملی و بین الملی زیست محیطی(HSE) در کارخانجات و صنایع مادر، اظهار داشت: سازمان محیط زیست از واحدهای HSE حمایت می‌کند و این واحد‌ها در کارخانجات صنعتی کشور هرچه زود‌تر باید فعال شوند.

معصومه ابتکار در پایان این جلسه تصریح کرد: علت اصلی حضور من در جلسه فعالین بخش خصوصی استان البرز، اعلام باز شدن فضا و شکستن حصر برای کار کردن، با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید است. بنده امیدوارم به برکت ایجاد این فضا در کشور شاهد حضور پرشور و فعالانه جوانان در قالب سازمان‌های مردم نهاد درعرصه‌های مختلف به خصوص محیط زیست کشور باشیم.

مصوبات کارگروه امواج، مبنای ساماندهی آنتن‌های تلفن همراه در سطح کشور خواهد بود

رئیس سازمان محیط زیست کشور در هنگام ترک استان البرز در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ایلنا در خصوص ساماندهی آنتن‌های تلفن همراه اذعان داشت: در کارگروه تخصصی امواج شورای شهر تهران، ما تمام دغدغه‌ها و اتمام حجت‌های خود را با مسئولان امر در میان گذاشتیم که منجر به تصویب چند مصوبه در خصوص ساماندهی مناسب جانمایی دکل‌ها و کم کردن آثار مخرب امواج این آنتن‌ها شد. امیدواریم بتوانیم همین مصوبات را مبنای ساماندهی آنتن‌های تلفن همراه در سطح کشور قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز