خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مطرح کرد:

عدم مشارکت برخی دارندگان وسایل نقلیه فرسوده در طرح‌های اسقاط

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۴۴

برخی از دارندگان وسایل نقلیه فرسوده در طرح‌های اسقاط مشارکتی ندارند؛ به منظور پیشبرد این مهم در صدد هستیم از روش‌ها و سیاست‌های مختلف تشویقی و تنبیهی استفاده کنیم.

ایلنا: رئیس سازمان محیط زیست با تأکید بر ضرورت خروج خودروهای فرسوده از چرخه حمل‌ونقل کشور، گفت: ‌در راستای پیشبرد این امر از سیاست‌های تشویقی و تنبیهی استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار درباره ممنوعیت تردد خودروهای فرسوده در سطح شهر اظهار داشت: در این باره در دولت مصوباتی را اجرایی و همچنین ضوابط مربوط به خودروهای فرسوده را به روز کردیم.

رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه تسهیلات خروج خودروهای فرسوده از چرخه حمل‌ونقل کشور ادامه دارد، افزود: امیدوار هستیم که بحثخودروهای فرسوده را با یک زمان‌بندی و همچنین با تسهیلات و مقررات جدی دنبال کنیم.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: لازم است که خودروهای فرسوده به دلیل مسائل ایمنی و زیست محیطی از رده خارج شوند.

ابتکار در پاسخ به واکنش به عدم تمایل برخی از دارندگان خودروهای فرسوده برای مشارکت در طرح‌های اسقاطی، خاطرنشان کرد: برخی از دارندگان وسایل نقلیه فرسوده در طرح‌های اسقاط مشارکتی ندارند؛ به منظور پیشبرد این مهم در صدد هستیم از روش‌ها و سیاست‌های مختلف تشویقی و تنبیهی استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز