خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر خبر داد؛

ارائه ۲۸ هزار خدمت پزشکی به زائران ایرانی در حج تمتع امسال

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۳۴

حج تمتع امسال تا ۲۸ مهرماه، ۶۰۷ تن در مکه و ۱۴۴ تن در مدینه بستری شده‌اند / ۴۶۲۶ ویزیت در مکه و ۱۶۳۴ ویزیت در مدینه انجام شده است.

ایلنا: رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ارائه بیش از ۲۸ هزار خدمت پزشکی به زائران ایرانی در حج تمتع امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، " سیدعلی ریاض "، درباره خدمات ارائه شده توسط مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از ابتدای شروع حج تمتع امسال تا ۲۸ مهرماه گفت: از ابتدای شروع حج تمتع ۲۸ هزار و ۳۳۹ خدمت به زائران ایرانی ارائه شده که ۱۹ هزار و ۶۶۱ خدمت در مکه‌مکرمه و ۸۶۷۸ خدمت در مدینه‌منوره بود.

وی با تاکید بر اینکه جمع کل ویزیت‌های تخصصی انجام شده در این بازه زمانی ۶۲۶۰ ویزیت بود افزود: ۴۶۲۶ ویزیت در مکه و ۱۶۳۴ ویزیت در مدینه انجام شده است.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر خدمات پاراکلینیکی ارائه شده به زائران را در مکه مکرمه ۲۷۲۲ خدمت و در مدینه ۶۵۲ خدمت اعلام و خاطرنشان کرد: ۱۹۸۴ خدمت سرپایی در این مدت در مکه و ۸۰۶ خدمت سرپایی در مدینه انجام شده است.

ریاض با اشاره به اینکه در حج تمتع امسال تا ۲۸ مهرماه، ۶۰۷ تن در مکه و ۱۴۴ تن در مدینه بستری شده‌اند افزود: در حال حاضر ۶۶ تن در بیمارستان مکه بستری هستند. همچنین در حج تمتع امسال هفت زائر ایرانی در بیمارستان سعودی بستری شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز