خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان محیط زیست خبر داد:

تشکیل جلسه‌ای برای بررسی وضعیت آلودگی تهران در عالیترین سطح

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۶۹

به دنبال احیاء کردن بعضی از قوانین هستیم که در سالهای قبل متوقف شده‌اند / در اولین فرصت برای کاهش آلودگی تهران در عالیترین سطح جلسه‌ای تشکیل خواهد شد.

ایلنا: رئیس سازمان محیط زیست از تشکیل جلسه‌ای در هفته آینده برای کاهش آلودگی هوای تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا معصومه ابتکار در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برای آلودگی تهران و ۷ شهر دیگر برنامه ریزی کرده‌ایم و طرح جامعی برای کاهش آلودگی در این شهر‌ها داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال احیاء کردن بعضی از قوانین هستیم که در سالهای قبل متوقف شده‌اند.

ابتکار از تشکیل جلسه‌ای به منظور کاهش آلودگی تهران در هفته آینده خبر داد و افزود: برای کاهش آلودگی تهران در عالیترین سطح در هفته آینده در اولین فرصت جلسه‌ای تشکیل خواهد شد.

ابتکار تصریح کرد: این جلسه با حضور خود بنده و وزاری مربوطه و همچنین شهردار تهران برگزار خواهد شد تا یک اراده عالی برای توجه و رسیدگی به این موضوع که بخش‌های متعددی در آن دخیل هستند شکل بگیرد تا وظایفی که تعریف شده است با جدیت بیشتری پیگیری شود.

رئیس سازمان محیط زیست نقش و مشارکت مردم را در آلودگی هوا را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: مردم می‌توانند با حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا نقش داشته باشند.

ابتکار تاکید کرد: افرادی که خودرو شخصی دارند حتماً باید معاینه فنی خودروی خود را به موقع انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز