خبرگزاری کار ایران

بازگشت نخستین گروه از حجاج مدینه بعد به کشور

کد خبر : ۱۱۵۶۰۲

دومین کاروان جانبازان سرافراز کشورمان ساعت ۱۰ دقیقه بامداد فردا پنجم آبان از فرودگاه جده عازم میهن اسلامی خواهند شد.

ایلنا: ‌ مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از بازگشت نخستین گروه از کاروان‌های مدینه بعد از فرودگاه مدینه منوره به میهن اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن سرخوش مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت، گفت: اولین گروه از کاروان‌های مدینه بعد ساعت ۷:۵۰ صبح امروز، مدینه را به مقصد فرودگاه بین المللی مهرآباد ترک کردند.

وی افزود: پروازهای برگشت حجاج ایرانی از فرودگاه مدینه منوره از صبح امروز آغاز و تا ۱۸ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. همچنین روند پروازهای برگشت زائران ایرانی از فرودگاه جده که از ۲۸ مهر ماه ۹۲ آغاز شده است، ۱۱ آبان ماه به پایان خواهد رسید.

سرخوش ادامه داد: عملیات بازگشت حجاج ایرانی به کشور با ۱۸۲ پرواز به کشور انجام خواهد گرفت که نیمی از پروازها از فرودگاه مدینه منوره و بقیه از فرودگاه جده صورت خواهد پذیرفت.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت، اضافه کرد: دومین کاروان جانبازان سرافراز کشورمان ساعت ۱۰ دقیقه بامداد فردا پنجم آبان از فرودگاه جده عازم میهن اسلامی خواهند شد.

وی در انتها به حجاج کشورمان در خصوص سوغات بردن آب زمزم تأکید کرد: زائرانی که با پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی عازم کشور می‌شوند، لازم است بطری‌های آب زمزم تهیه شده را ۳۶ ساعت قبل از پرواز همراه با بارشان در هتل محل اقامت تحویل دهند. همچنین زائرانی که با پروازهای سعودی ایرلاین به کشور باز خواهند گشت، بایستی آب زمزم تهیه شده را به قسمت بار فرودگاه مدینه منوره یا جده تحویل دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز