خبرگزاری کار ایران

با حکم اوحدی؛

سرپرست اداره کل عتبات عراق سازمان حج و زیارت منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۷۶

با حکم سعید اوحدی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج و زیارت، سرپرست اداره کل عتبات عراق منصوب شد.

ایلنا: محسن نظافتی با حکم رئیس سازمان حج و زیارت به عنوان «سرپرست اداره کل عتبات عراق سازمان حج و زیارت» منصوب شد.

به گزارش ایلنا، محسن نظافتی با حکم سعید اوحدی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج و زیارت به‌عنوان «سرپرست اداره کل عتبات عراق سازمان حج و زیارت» منصوب شد.

در حکم انتصاب محسن نظافتی آمده است:

با توجه به تجربه غنی، توانمندی و شایستگی جنابعالی در زمینه‌های گوناگون خدمات رسانی به حجاج و معتمرین و زائران عتبات عالیات بعنوان «سرپرست اداره کل عتبات عراق سازمان حج و زیارت» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به ذات احدیت و هماهنگی و همکاری با دیگر حوزه‌های اجرایی، تحت توجهات اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در تسهیل و ارتقای سطح خدمات به زائران اباعبدالله الحسین(ع)، در این امر مهم موفق و منصور باشید.

محسن نظافتی پیش از این مسئولیت‌های مختلفی در امور اجرایی و برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف حج و زیارت نظیر مدیریت کاروان، اعزام عمره، طرح قربانی، تغذیه و تدارکات حج، اسکان و تدارکات عتبات را بر عهده داشته است.

پیش از این مسعود اخوان مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز