خبرگزاری کار ایران

۷۹۰ هزار عمره گزار ایرانی از اول دی‌ به عربستان می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۴۷

در مرحله دوم اعزام‌ها که از هشتم فروردین ۹۳ آغاز و تا دهه سوم شعبان ادامه خواهد داشت، باقی معتمرین ایرانی تا سقف ۷۹۰ هزار نفر به عربستان اعزام می‌شوند.

ایلنا: مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از اعزام ۷۹۰ هزار عمره گزار ایرانی به حرمین شریفین از اول دی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن سرخوش در همایشی از مدیران و مسئولان ستادی و استان‌های سازمان حج و زیارت گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از اول دی ماه تا ۲۳ اسفندماه امسال، ۳۷۱ هزار و ۲۰۰ نفر و در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۳،۶۰ هزار و ۵۸۰ نفر در مرحله اول اعزام‌های عمره مفرده به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

سرخوش گفت: در مرحله دوم اعزام‌ها که از هشتم فروردین ۹۳ آغاز و تا دهه سوم شعبان ادامه خواهد داشت، باقی معتمرین ایرانی تا سقف ۷۹۰ هزار نفر به عربستان اعزام می‌شوند.

وی گفت: نیمی از پروازهای عمره با دو شرکت هواپیمایی ایرانی و باقی پروازهای زائران ایرانی با هواپیمایی سعودی انجام خواهد پذیرفت.

همچنین مسئولان سازمان حج و زیارت خبر دادند: هزینه سفر عمره و اسامی و مشخصات کاروان‌ها تا هفته آینده به آگاهی متقاضیان خواهد رسید. مراجعه کنندگان در مرحله اول تاریخ اعزام مورد نظر را رزرو اولیه کرده و در مرحله بعدی پس از پرداخت مبلغ مابه ‌التفاوت جهت تثبیت و قطعی نمودن تاریخ اعزام به کارگزار مقصد مراجعه خواهند کرد.

اطلاع‌رسانی در مورد مرحله دوم اعزام‌ها که از هشتم فروردین ماه ۹۳ آغاز خواهد شد، در بهمن ماه انجام خواهد گرفت.

در حال حاضر ۷ میلیون و ۷۳۰ هزار نفر متقاضی ثبت نام شده در نوبت تشرف عمره قرار دارند که براساس اولویت‌های اعلام شده به این سفر معنوی مشرف خواهند شد.

سفرهای عمره آینده ۱۰ روزه برنامه ریزی شده است و این زمان بسته به ساعت پرواز تا ۱۲ ساعت افزایش یا کاهش خواهد یافت.

دراین همایش ناصر خدر‌نژاد معاون حج، عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت نتیجه هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط داخل و خارج از کشور و عقد قراردادهای خدماتی با شرکت‌های سعودی و تأمین هتل‌های محل اسکان عمره گزاران ایرانی را برای حاضران توضیح داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز