خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان حج و زیارت:

اولین گروه از عمره گزاران ایرانی اول دی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۰۵

در مرحله نخست اعزام‌های عمره‌گزاران کشورمان که از ابتدای دی‌ماه آغاز می‌شود و تا ۷ فروردین ماه ۹۳ ادامه خواهد داشت، تعداد ۳۳۳ هزار و ۶۰۵ نفر در فاصله زمانی اول دی ماه ۹۲ تا ۲۳ اسفند و ۵۸ هزار و ۷۲۷ نفر در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۹۲ تا ۷ فروردین ۹۳ به عربستان اعزام می‌شوند.

ایلنا: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نخستین کاروان‌های زیارتی عمره مفرده اول دی‌ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، گفت: برای اعزام از ۲۷ و ۲۸ آذرماه برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایلنا، ناصر خدر‌نژاد از اعزام بیش از ۸۰۰ هزار زائر در قالب ۶ هزار کاروان در عملیات عمره مفرده ۹۳-۹۲ به سرزمین امن الهی خبر داد.

وی با بیان اینکه امسال ۷۵ هتل در مکه و مدینه برای اسکان زائران ایرانی تدارک دیده شده است، افزود: بیشتر هتل‌ها در مدینه منوره مستقر شده است، اما هتل‌های مکه از لحاظ امکانات و اسکان بیشتر تعداد زائر کیفیت بهتری دارد.

خدر‌نژاد خاطرنشان کرد: در مدینه منوره ساخت هتل‌های بلندمرتبه اتفاق نمی‌افتد هتل داران اجازه ساخت هتل بیش از ۱۰ تا ۱۲ طبقه را ندارند، از این رو تعداد کمتری زائر در این هتل‌ها اسکان می‌یابند و همین عامل تعداد هتل‌ها را افزایش داده است.

وی رویکرد امسال سازمان حج و زیارت را کاهش قیمت‌ها و افزایش کیفیت هتل‌ها عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده هتل‌هایی که سال گذشته دچار مشکلاتی بودند از لیست مراکز اسکان حذف شده و هتل‌های با کیفیت بهتری آماده اسکان زائران هستند.

معاون حج، عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نخستین کاروان‌های زیارتی عمره مفرده اول دی ماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، گفت: البته برای اعزام از ۲۷ و ۲۸ آذرماه برنامه ریزی شده است که در صورت صدور به موقع ویزا، اعزام انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد: در مرحله نخست اعزام‌های عمره‌گزاران کشورمان که از ابتدای دی‌ماه آغاز می‌شود و تا ۷ فروردین ماه ۹۳ ادامه خواهد داشت، تعداد ۳۳۳ هزار و ۶۰۵ نفر در فاصله زمانی اول دی ماه ۹۲ تا ۲۳ اسفند و ۵۸ هزار و ۷۲۷ نفر در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۹۲ تا ۷ فروردین ۹۳ به عربستان اعزام می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز