خبرگزاری کار ایران

نتایج آزمون کار‌شناسی ارشد رشته تخصصی حج اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۶۲

نتایج آزمون کتبی از طریق وبگاه دانشگاه امام رضا(ع) به نشانی اینترنتیwww. imamreza. ac. ir قابل دسترسی است / پس از انجام مصاحبه، اسامی نهایی پذیرفته شدگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org اعلام خواهد شد.

ایلنا: مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله نخست آزمون کار‌شناسی ارشد رشته تخصصی حج دانشگاه امام رضا(ع) از ۳۰ آذرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از اعلام نتایج مرحله اول آزمون مقطع کار‌شناسی ارشد رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت دانشگاه امام رضا(ع) خبر داد.

وی افزود: ۱۴۵ نفر در مرحله اول این آزمون(کتبی) قبول شده و از آن‌ها دعوت شده است که از ۳۰ آذرماه به مدت پنج روز در مصاحبه حضوری که در مشهد مقدس برگزار می‌شود شرکت کنند.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه ۶۰ نفر برای تحصیل در مقطع کار‌شناسی ارشد رشته تخصصی حج انتخاب می‌شوند، گفت: مقطع کار‌شناسی ارشد رشته تخصصی حج به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: نتایج آزمون کتبی از طریق وبگاه دانشگاه امام رضا(ع) به نشانی اینترنتیwww. imamreza. ac. ir قابل دسترسی است.

احمدی افزود: پس از انجام مصاحبه، اسامی نهایی پذیرفته شدگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww. sanjesh. orgاعلام خواهد شد.

براساس این گزارش، تحصیل در دوره‌های آموزش الکترونیکی مقطع کار‌شناسی ارشد دانشگاه، طبق مقررات و آیین‌نامه‌های آموزشی دوره‌های کار‌شناسی ارشد، مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ضوابط و مقررات تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) خواهد بود.

پذیرش دانشجو در این دوره به صورت آموزش محور خواهد بود. دانشجویان آموزش محور، نیاز به گذراندن پایان نامه ندارند.

تمامی دروس نظری به صورت چندرسانه‌ای تولید محتوا شده و از طریق سامانه مجازی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. علاوه بر ارائه درس به صورت مجازی، کلاس‌های آنلاین و در صورت لزوم تعداد محدودی کلاس حضوری برای هر درس برگزار می‌گردد.

امتحانات میان ترم(درصورت لزوم) و پایان ترم کلیه دروس در پایان هر نیمسال به صورت حضوری برگزار می‌شود و حضور دانشجو در کلیه امتحانات الزامی است.

به دانش آموختگان دوره‌های آموزش الکترونیکی، مدرک رسمی دانشگاهی(دانشنامه با درج عبارت «دوره یادگیری الکترونیکی به شیوه آموزش محور») ارائه می‌شود. مدرک دانش آموختگان دوره‌های آموزش الکترونیکی همانند دوره‌های حضوری، قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد.

مطابق با قوانین آموزش عالی کشور، برای ادامه تحصیل دانش آموختگان دوره‌های آموزش الکترونیکی، در مقاطع بالا‌تر هیچ گونه منعی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز