خبرگزاری کار ایران

ورود هفت هزار عمره گزار تاکنون؛

صدور ۶ میلیون روادید برای عمره گزاران ۷۷ کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۵۸

برای نخستین بار در موسم عمره امسال برای زیر نظر قرار دادن حرکت ورود و خروج عمره گزاران به صورت الکترونیک عمل می‌کند / عربستان هر سال به ۱۲ میلیون حاجی و عمره گزار از داخل و خارج خدمات ارائه می‌کند.

ایلنا: وزارت حج عربستان به شش میلیون عمره گزار از ۷۷ کشور برای ادای مناسک عمره در موسم جدید عمره، روادید عمره می‌دهد. همچنین برای نخستین بار در موسم عمره امسال برای زیر نظر قرار دادن حرکت ورود و خروج عمره گزاران به صورت الکترونیک عمل می‌کند.

به گزارش ایلنا، از ابتدای موسم عمره در ماه صفر جاری، تا کنون هفت هزار عمره گزار از کشورهای مختلف وارد سرزمین وحی شده‌اند.

از ابتدای موسم عمره، اجرای برنامه پذیرش الکترونیک درخواستهای صدور روادید برای عمره گزاران آغاز شده است.

وزارت حج عربستان به شش میلیون عمره گزار از ۷۷ کشور برای ادای مناسک عمره در موسم جدید عمره، روادید عمره می‌دهد.

الریاض نوشت: عربستان هر سال به ۱۲ میلیون حاجی و عمره گزار از داخل و خارج خدمات ارائه می‌کند و حدود پنج هزار شرکت و موسسات بخش خصوصی در این زمینه با دستگاههای دولتی همکاری می‌کنند.

وزارت حج عربستان اعلام کرده است: برای نخستین بار در موسم عمره امسال برای زیر نظر قرار دادن حرکت ورود و خروج عمره گزاران به صورت الکترونیک عمل می‌کند.

به گفته المرغلانی از مسئولان وزارت حج عربستان، اداره حج و عمره از طریق فناوری الکترونیک، تمام اقدامات مربوط به عمره گزاران را پیگیری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز