خبرگزاری کار ایران

کشف یک پرنده شکاری از نوع سارگپه در شهرستان بهارستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۱۲

شهرستان بهارستان فاقد مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان بوده ولی به دلیل جریان فاضلاب شهری و رشد نی زار و تامین منبع غذایی و رودخانه‌های فصلی شادچای، سیاب در منتهی الیه ضلع جنوبی شهرستان مبدل به زیستگاه انواع پرندگان شکاری و غیر شکاری شده است.

ایلنا: سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از کشف یک پرنده شکاری از نوع سارگپه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران عزیز میکاییلی گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه به دنبال گزارشات مردمی و در حین گشت و پایش منطقه موفق به کشف و ضبط یک بهله پرنده شکاری از نوع سارگپه در بخش گلستان این شهرستان شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط فیزیکی مناسب پرنده، جهت اقدامات کنترلی و قابلیت رهاسازی در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست به یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران تحویل شد.

میکائیلی گفت: شهرستان بهارستان فاقد مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان بوده ولی به دلیل جریان فاضلاب شهری و رشد نی زار و تامین منبع غذایی و رودخانه‌های فصلی شادچای، سیاب در منتهی الیه ضلع جنوبی شهرستان مبدل به زیستگاه انواع پرندگان شکاری و غیر شکاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز