خبرگزاری کار ایران

تودیع و معارفه مدیران کل معاونت گردشگری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۴۵

معاونت گردشگری در ساختار جدید خود اداره کل کمیته‌های ملی گردشگری، دفتر مطالعات و آموزش گردشگری و اداره کل ارزیابی و توسعه گردشگری و اداره کل نظارت و ارزیابی گردشگری را جای داده است.

ایلنا: معاون گردشگری کشور طی حکمی محمد علی فیاضی را به عنوان مدیرکل کمیته‌های ملی گردشگری، محسن رنجبر را به عنوان مدیرکل مطالعات و آموزش گردشگری، عبدالناصر می‌رچی را به عنوان مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری و سیدمحمد کاظم خلدی نسب را به عنوان مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی رحمانی موحد در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل معاونت گردشگری که با حضور علیرضا تابش مشاور و مدیرکل حوزه ریاست، سمیع‌الله حسینی مکارم معاون توسعه مدیریت، جواد عباباف مدیرکل حراست و سید رحمت الله رئوف مدیرکل دفترعملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان که پیش از ظهر شنبه برگزار شد با اشاره به اینکه همه کارکنان این معاونت در اجرای درست اقدامات تلاش می‌کنند، تصریح کرد: تشکیلات جدید معاونت گردشگری حاصل جلسه‌های مشورتی و مطالعات تطبیقی است.

رحمانی موحد ادامه داد: معاونت گردشگری در ساختار جدید خود اداره کل کمیته‌های ملی گردشگری، دفتر مطالعات و آموزش گردشگری و اداره کل ارزیابی و توسعه گردشگری و اداره کل نظارت و ارزیابی گردشگری را جای داده است.

در این مراسم، محمد علی فیاضی به عنوان مدیرکل کمیته‌های ملی گردشگری، محسن رنجبر به عنوان مدیرکل مطالعات و آموزش گردشگری، عبدالناصر می‌رچی به عنوان مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری و سیدمحمد کاظم خلدی نسب به عنوان مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری حکم‌های خود را از معاون گردشگری دریافت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز