خبرگزاری کار ایران

ابتکار در جمع خبرنگاران: / ۲ /

کسالتی برای سخنرانی در نماز جمعه نداشتم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۸۰

امیدوارم فضا به گونه‌ای شود تا همه مسئولین بتوانند از تریبون نماز جمعه با نمازگذاران ارتباط برقرار کنند و سیاست‌های خود را از این طریق بازگو نمایند.

ایلنا: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سخنرانی بنده برای سخنرانی در پیش از خطبه‌ها آماده بود و من هم آمادگی کامل را برای سخنرانی داشتم و هیچ کسالتی هم نداشتم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " معصومه ابتکار " در نشست خبری پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اینکه علی رغم اینکه اعلام شده بود به مناسب هفته پاک سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه خواهد بود اما سخنرانی وی لغو شد، عنوان کرد: بنده به همین مناسبت بعنوان سخنران پیش از خطبه‌ها دعوت شدم، اما پس از حدود ۴۸ ساعت از این دعوت اعلام شد که سخنرانی بنده لغو شده است.

وی افزود: سخنرانی بنده آماده بود و من هم آمادگی کامل را برای سخنرانی داشتم و هیچ کسالتی هم نداشتم.

ابتکار با بیان اینکه این مسئله انعکاس خوبی بویژه در رسانه‌های بین المللی نداشت، گفت: امیدوارم فضا به گونه‌ای شود تا همه مسئولین بتوانند از تریبون نماز جمعه با نمازگزاران ارتباط برقرار کنند و سیاست‌های خود را از این طریق بازگو کنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تأکید براینکه برای ما بسیار مهم است که از یک تریبون مذهبی مسائل محیط زیست را گوشزد کنیم، گفت: به هر حال اصلاح برخی رفتار‌ها ریشه در آموزه‌های دینی دارد بنده به نوبه خودم از این واقعه متأسف هستم.

وی با بیان اینکه البته من سخنرانی خود را برای انتشار به مطبوعات دادم، گفت: دلیل خاصی برای لغو سخنرانی پیش از خطبه‌های من از سوی مسئولان به بنده اعلام نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز