خبرگزاری کار ایران

میدان نوبنیاد یکی از مهمترین مراکز تبادل سفر می‌شود

کد خبر : ۱۳۹۷۷۴

باتوجه به موقعیت میدان و حجم بالای مسافرین و همچنین طراحی خط ۶ BRT که در طول بزرگراه طبقاتی شهید صدر و شهید بابایی تولید و جذب سفر را افزایش داده است.

ایلنا: میدان نوبنیاد به عنوان یکی از مهمترین و بزرگترین مراکز تبادل سفر در شمال شرق تهران تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به علت تردد بالا در این معبر شریانی و با پیش بینی های کارشناسان ترافیکی حوزه حمل و نقل وترافیک، در دو سال آینده میدان نوبنیاد به یکی از میادین و مراکز مهم تبادل سفرتهران تبدیل خواهد شد تا بصورت اصولی و منطبق با معیارها و استاندارد های مهندسی ترافیک بتواند سهم عمده ترددهای محدوده راتکمیل نماید و با اجرای دقیق طرحها ایمنی معابرتأمین شود.

وی افزود: میدان نوبنیاد یکی از معابر پر تردد سطح منطقه یک به شمارمی رود که با توجه به موقعیت میدان و حجم بالای مسافرین و همچنین طراحی خط ۶ BRT که در طول بزرگراه طبقاتی شهید صدر و شهید بابایی تولید و جذب سفر را افزایش داده و جا به جایی حجم زیاد مسافران در ایستگاه BRT برنامه های متعدد ترافیکی در این محدوده پیش بینی شده است.

محمدیان تصریح کرد: با بررسی و شناسایی موانع و مشکلات، برای ساماندهی میدان و ورودی و خروجی های آن اقداماتی از قبیل ساماندهی، تکمیل مبلمان داخلی ومسقف نمودن پایانه نوبنیاد، تجمیع خطوط تاکسیرانی داخل پایانه، ایجاد کندرو جهت تسهیل تردد مسافرین و توقف خودروها، مکانیزه نمودن پل عابر پیاده و ایجاد ایستگاه BRT و ساخت مترو نوبنیاد جهت رفع اغتشاشات ترافیکی انجام شده است.

معاون شهردار منطقه یک افزود: بدین ترتیب همزمان با رفع مشکلات محدوده، زمینه های تردد ایمن و تسهیل یافته شهروندان ناحیه یک نیز فراهم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز