خبرگزاری کار ایران

در دیدار با وزیر حج عربستان و رییس سازمان حج ایران؛

سهمیه حجاج ایرانی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۴۲

درخواست عربستان از کشورهای جهان برای کاهش ۲۰ درصدی تعداد حجاج خود در موسم حج امسال(سال ۱۴۳۵ قمری) به سبب طرح‌های توسعه اعمال خواهد شد تا حجاج بتوانند مناسک خود را به راحتی و آسانی به جا آورند.

ایلنا: رییس سازمان حج و زیارت ایران که بمنظور دیدار با وزیر حج عربستان و مذاکره با وی در خصوص حج سال آینده راهی عربستان شده بود، روز گذشته با بندر حجار گفت‌و‌گو کرد که در این دیدار سهمیه حجاج ایرانی مشخص شد.

به گزارش ایلنا، " سعید اوحدی "، رییس سازمان حج وزیارت، با وزیر حج عربستان دیدار و گفت‌و‌گو کرد که این دیدار در رسانه‌های این کشور بازتاب گسترده‌ای داشت.

روزنامه الحیات در این زمینه نوشت: سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت ایران از تلاشهای پادشاهی عربستان در اجرای طرح‌های توسعه تاریخی حرمین شریفین و مشاعر مقدسه تمجید کرد و هدف از اجرای آن را راحتی و ایجاد فضای مطمئن برای حجاج و عمره گزاران در ادای مناسک خود دانست.

بندر حجار هم تاکید کرد: درخواست عربستان از کشورهای جهان برای کاهش ۲۰ درصدی تعداد حجاج خود در موسم حج امسال(سال ۱۴۳۵ قمری) به سبب طرح‌های توسعه اعمال خواهد شد تا حجاج بتوانند مناسک خود را به راحتی و آسانی به جا آورند.

روزنامه الشرق عربستان هم با تی‌تر «استقبال وزیر حج از رئیس سازمان حج و زیارت ایران، این دیدار را بازتاب داد.

این روزنامه نوشت: بندر بن حجار روز یکشنبه در محل کارش، هیات حج جمهوری اسلامی ایران به ریاست مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت ایران را به حضور پذیرفت.

این روزنامه نوشت: تعداد حجاج ایران برای موسم حج سال ۱۴۳۵ ق(حج ۹۳) ‌‌ همان تعداد حجاج موسم سال گذشته(۱۴۳۴ ق) خواهد بود که تعدادشان، ۶۱ هزار و ۶۷۷ نفر بود.

روزنامه الوطن هم با تیتر» سازمان حج ایران: توسعه مشاعر فضای اطمینان بخشی ایجاد کرده است، این دیدار را بازتاب داد.

همچنین این روزنامه نوشت: سعید اوحدی رئیس سازمان حج ایران از تلاشهای دولت عربستان در اجرای طرحهای توسعه تاریخی در حرمین شریفین و مشاعر مقدسه تمجید کرد.

روزنامه البلاد هم با تی‌تر «حجار تدابیر حجاج ایران را بررسی کرد» به پوشش سفر مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران به عربستان پرداخت.

روزنامه الریاض هم نوشت «حجار رئیس سازمان حج و زیارت ایران را به حضور پذیرفت».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز