خبرگزاری کار ایران

اقوام ایرانی در میدان آزادی چادر می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۲۶

نخستین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی با رویکرد سبک زندگی ایرانی - اسلامی از ۱۵ اسفند ۹۲ تا ۱۳ فروردین ۹۳ با حضور اقوام و عشایر، ارایه و نمایش هنر و فرهنگ بومی نقاط مختلف کشور در میدان آزادی تهران برگزار می‌شود.

ایلنا: دبیر جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی از برپایی چادر‌ها و استقرار اقوام ایرانی و برگزاری نمایشگاه «فرهنگ و سبک زندگی ایرانی - اسلامی» به مدت یک ماه در ضلع شمال شرقی میدان آزادی خبر داد.

به گزارش ایلنا، نخستین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی با رویکرد سبک زندگی ایرانی - اسلامی از ۱۵ اسفند ۹۲ تا ۱۳ فروردین ۹۳ با حضور اقوام و عشایر، ارایه و نمایش هنر و فرهنگ بومی نقاط مختلف کشور در میدان آزادی تهران برگزار می‌شود.

فرزاد قاسم‌زاده دبیر جشنواره از برپایی چادر‌ها و استقرار اقوام ایرانی و برگزاری نمایشگاه «فرهنگ و سبک زندگی ایرانی - اسلامی» به مدت یک ماه در ضلع شمال شرقی میدان آزادی خبر داد.

وی افزود: این جشنواره در آستانه نوروز به مدت یک ماه به صورت گسترده و با بخش‌ها و برنامه‌های متنوع در میدان آزادی تهران برگزارخواهد شد و با برپایی ده‌ها غرفه فرهنگی، کارآفرینی، صنایع دستی و هنرهای سنتی، بازارچه خود اشتغالی، ارایه برنامه‌های فرهنگی هنری اقوام ایرانی، نمایش سبک‌های سنتی و اصیل زندگی و اشتغال بومی مناطق مختلف ایران، ضمن ایجاد فضایی نشاط انگیز برای شهرنشینان خسته از هیاهوی شهری، عرصه‌ای آموزشی برای آشنایی نسل جوان با اصالت‌های فرهنگ خودی فراهم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز