خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال مقالات به دهمین همایش ملی علمی - پژوهشی خلیج فارس

کد خبر : ۱۵۱۵۰۹

تمامی علاقمندان و دانش پژوهان حوزه خلیج فارس می‌توانند مقالات علمی - پژوهشی خود را تا پایان وقت اداری ۲۵ اسفندماه از طریق پایگاه اینترنتی www. persiangulf - co. ir ارسال کنند.

ایلنا: نظر به استقبال گسترده دانش پژوهان و علاقمندان مهلت ارسال مقالات به دهمین همایش ملی علمی - پژوهشی خلیج فارس تا ۲۵ اسفندماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، طبق مصوبه شورای سیاستگذاری دهمین همایش ملی علمی - پژوهشی خلیج فارس و نظر به استقبال دانشجویان و دانش پژوهان به حوزه مطالعات خلیج فارس، زمان ارسال مقالات به همایش تا ۲۵ اسفندماه تمدید شد.

بابک ارسیا دبیر دهمین همایش ملی خلیج فارس در این باره گفت: این همایش با رویکرد علمی - پژوهشی و در محورهای فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس، گردشگری، ابعاد حقوقی، سیاسی و اجتماعی، تاریخ و باستان‌شناسی و جغرافیا و محیط زیست خلیج فارس در تاریخ ۹ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ مصادف با روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این همایش را بزرگداشت نام خلیج فارس و همچنین ارائهٔ راهکارهای مناسب جهت رفع نگرانی‌های موجود فرهنگی، اقتصادی و زیست‌محیطی، حفظ، پاسداشت و تداوم فرهنگی و تمدن ایرانی و ایجاد صلح و توسعه پایدار خلیج فارس عنوان کرد.

سرپرست مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران یادآور شد: بخشی از مقالات برگزیده در کتاب دوجلدی مجموعه‌ مقالات همایش خلیج فارس و بخشی دیگر در قالب پوس‌تر به چاپ خواهد رسید. علاوه‌ بر آن، تعداد محدودی از این مقالات در شماره‌های مختلف فصلنامه مطالعات فرهنگی - سیاسی خلیج فارس منتشر خواهد شد و به تمامی نویسندگان مقالات دعوتنامه جهت حضور در همایش و گواهینامه ارسال مقاله اعطا خواهد شد.

او در پایان افزود: تمامی علاقمندان و دانش پژوهان حوزه خلیج فارس می‌توانند مقالات علمی - پژوهشی خود را تا پایان وقت اداری ۲۵ اسفندماه از طریق پایگاه اینترنتیwww. persiangulf - co. irارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز