خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مطرح کرد:

اولویت های محیط زیست برای سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۴۲

اولویت ما برای سال آینده پرداختن به مسائل اساسی زیست محیطی از جمله آلودگی های محیط زیست، آلودگی هوای کلان شهرها، موضوع گرد و غبار، بحثمدیریت صحیح و حفاظت از منابع آب کشور است.

ایلنا: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در هر استان نشستی با مسئولان مرتبط و فعالان و سازمانهای مردم نهاد برگزار کرده و جلسات متعددی را ترتیب می دهیم تا بتوانیم برای رفع مشکلات زیست محیطی مناطق مختلف کشور برنامه ریزی کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، " معصومه ابتکار " با تاکید بر بررسی مسائل زیست محیطی استانهای مختلف کشور از سوی این سازمان گفت: هر شهر موضوعات مختلف و مسائل خاص خود را دارد به طور مثال بعضی از شهرها مسئله آلودگی هوا را دارند و تعداد زیادی از استانهای کشورمان مانند استان فارس و آذربایجان غربی درگیر با مسئله کمبود آب هستند همچنین به عنوان نمونه در سفر اخیر که در گیلان بودم مشخصا مشکل زباله ها و مدیریت پسماند وجود داشت.

وی افزود: در هر استان نشستی با مسئولان مرتبط و فعالان و سازمانهای مردم نهاد برگزار کرده و جلسات متعددی را ترتیب می دهیم تا بتوانیم برای رفع مشکلات برنامه ریزی کنیم.

اولویت های محیط زیست برای سال آینده

ابتکار در ادامه خاطر نشان کرد: طبعا اولویت ما برای سال آینده پرداختن به مسائل اساسی زیست محیطی از جمله آلودگی های محیط زیست، آلودگی هوای کلان شهرها، موضوع گرد و غبار، بحثمدیریت صحیح و حفاظت از منابع آب کشور است.

تشکیل دفاتر محیط زیست در وزارتخانه ها همچنان در دستور کار

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین درباره تشکیل دفاتر محیط زیست در وزارتخانه ها گفت: تشکیل دفاتر محیط زیستی در برخی از وازتخانه ها انجام شده است و پیگیر موضوع هستیم تا در همه وزارتخانه ها بتوانیم این دفاتر را ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز