خبرگزاری کار ایران

توسعه گردشگری سلامت با تاسیس هتل بیمارستان در کیش

کد خبر : ۱۵۲۹۱۵

سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه توریسم درمانی ازفعالیت بخش خصوصی در زمینه تاسیس مراکز درمانی حمایت می کند و بیمارستان نیز آماده همکاری با فعالان این عرصه است.

ایلنا: هتل بیمارستان کیش در سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، محمدخلخالی رئیس بیمارستان کیش، با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تخصص پزشکان حاذق ایرانی و هزینه های مناسب درمان بسیاری از کشورهای اسلامی علاقمند هستند برای درمان به کشورمان سفر کنند و تاسیس هتل بیمارستان در منطقه آزاد کیش فرصت ارزشمندی برای توسعه گردشگری سلامت در این جزیره است.

خلخالی اظهار داشت: مکان مناسب برای ساخت سوئیت های ویژه گردشگران سلامت و هتل بیمارستان تعیین شده و در نیمه اول سال آینده با تکمیل زیر ساخت های لازم از جمله خریداری پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی برای بیماریهای خاص و تجهیزاین اتاق ها امکان پذیرش گردشگران سلامت از کشورهای منطقه فراهم خواهد شد.

وی افزود: با تاسیس هتل بیمارستان کیش، بیماران می توانند به همراه خانواده های خود به کیش سفر کنند و در طول درمان خودعلاوه بر آرامش و پاکیزگی هوا از امکانات مناسب جزیره کیش از جمله فضاهای ورزشی استاندارد، مراکز تجاری و جاذبه های گردشگری بهرهمند شوند.

رئیس بیمارستان کیش همچنین از خرید دستگاههای ترموپلاستی برای درمان بیماری آسم و دستگاه پت اسکن برای تصویر برداری از تومورهای سرطانی و تشخیص انسداد عروق، و راه اندازی کلینیک چکاپ در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با استفاده از روش های نوین درمانی، پزشکان فوق تخصص و تجهیزات پیشرفته تلاش می کنیم تا جزیره کیش به پایگاه مهم گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود.

دکتر خلخالی همچنین برای برون سپاری بخش هایی از بیمارستان از جمله داروخانه، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، دندانپزشکی و رادیولوژی و واگذاری آنها به بخش خصوصی اعلام آمادگی کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه توریسم درمانی ازفعالیت بخش خصوصی در زمینه تاسیس مراکز درمانی حمایت می کند و بیمارستان نیز آماده همکاری با فعالان این عرصه است.

لازم به ذکر است در مرحله سوم توسعه بیمارستان کیش شمار تخت های بستری از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت افزایش یافت و با تجهیز بیمارستان به پیشرفته ترین دستگاههای پزشکی و ارتقاء سطح ارائه خدمات، میزان رضایت گردشگران و ساکنان کیش از خدمات درمانی ارائه شده در این بیمارستان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز