خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر خبر داد؛

خراسان رضوی، مازندران و گیلان پر مسافر‌ترین شهر‌ها در نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۴۷

استان مازندران با ۴۳۷ هزارو ۳۳۱ اقامت _ شب و استان گیلان با ۱۷۰هزار و۲۰ اقامت شب در رتبه‌های دوم و سوم استان‌های مسافرپذیر قرار دارد.

ایلنا: رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از قرار گرفتن استان خراسان رضوی به عنوان بالا‌ترین استان مسافر پذیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، " مرتضی رحمانی موحد " با اعلام این خبر گفت: از آغازسفرهای نوروزی تا پایان نخستین روز فروردین ۹۳استان خراسان رضوی با ۵۹۲هزار و ۴۵۲ اقامت شب در صدر استان‌های مسافر پذیر قرار دارد.

وی اضافه کرد: استان مازندران با ۴۳۷ هزارو ۳۳۱ اقامت _ شب و استان گیلان با ۱۷۰هزار و۲۰ اقامت شب در رتبه‌های دوم و سوم استان‌های مسافرپذیر قرار دارد.

رحمانی استان اصفهان را به عنوان چهارمین استان با ۱۵۲ هزارو ۶۲۴ اقامت شب معرفی کرد و گفت: این آمار مربوط به اسکان و اقامت هموطنان عزیزمان در هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر‌ها چادرهای اقامتی و مدارس تجهیز شده آموزش و پرورش هستند.

وی همچنین از اعزام سه گروه از ناظران و مدیران ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به محورهای مواصلاتی تهران خبر داد و گفت: این سه گروه قرار است از استان‌های محور البرز _ گیلان، تهران _ مازندران و تهران، کاشان _ اصفهان بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز