خبرگزاری کار ایران

با دستور رییس سازمان میراثفرهنگی انجام می شود:

تخفیف ۳۰ درصدی بازدید از موزه ها برای گردشگران خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۸۷

ورودیه موزه ها و اماکن تاریخی کشور برای گردشگران ورودی که در قالب تور به ایران سفر می کنند، به صورت پیش خرید(از یک ماه قبل) در شش ماه نخست امسال ۳۰ درصد ارازن تر محاسبه می شود.

ایلنا: با دستور رییس سازمان میراثفرهنگی تخفیف ۳۰ درصدی بازدید از موزه ها برای گردشگران خارجی صادر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد خبر ستاد هماهنگی خدمات سفر، با دستور مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ورودیه موزه ها و اماکن تاریخی کشور برای گردشگران ورودی تورها کاهش یافت.

بنابر این گزارش ورودیه موزه ها و اماکن تاریخی کشور برای گردشگران ورودی که در قالب تور به ایران سفر می کنند، به صورت پیش خرید(از یک ماه قبل) در شش ماه نخست امسال ۳۰ درصد ارازن تر محاسبه می شود.

برای بررسی همه جانبه این تصمیم جلسات مختلفی با حضور مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری کشور، عبدالناصر میرچی، مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری و محمدرضا کارگر، مدیرکل موزه های کشور صورت گرفته است.

تخفیف ۳۰ درصدی بلیت موزه ها و اماکن تاریخی برای تورهای ورودی به دنبال خواسته فعالان گردشگری بویژه جامعه تخصصی تورگردانان و در راستای ایجاد تسهیلات و تشویق های موثر برای جذب گردشگر خارجی و ارائه خدمات بیشتر به آنها تصویب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز