خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر خبر داد؛

تصویب ساختار حقوقی سفر‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۴۵

یکی از مهم‌ترین نتایج دبیرخانه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در استان‌ها، نهادینه کردن مقوله گردشگری در بخش خصوصی و نهادهای دولتی در این استان است.

ایلنا: دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از تصویب ساختار حقوقی سفر‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، نعمتی در بازدید از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر فارس گفت: مهم‌ترین اقدام دولت یازدهم در این مدت زمان کم، تصویب ساختار حقوقی مصوب و قانونمند دائمی سفر‌ها بود که برای تمام طول سال قابل تطبیق است.

وی با اعلام ابراز رضایتمندی ریاست سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اقدامات ستادهای هماهنگی خدمات سفرهای استان‌ها و تعامل و همکاری‌های متقابل اعضای این ستاد افزود: ‌ از بازدیدهای میدانی و نظارت بر خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی در فارس اعم از واحدهای اقامتی، اماکن تاریخی و منظر شهری، به خوبی تعامل و هماهنگی‌های متقابل بین اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر این استان مشهود است.

مشاور ارشد معاون گردشگری گفت: یکی از مهم‌ترین نتایج دبیرخانه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در استان‌ها، نهادینه کردن مقوله گردشگری در بخش خصوصی و نهادهای دولتی در این استان است.

نعمتی بر استمرار جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در استان‌ها و برنامه‌ریزی دائمی و سالانه تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز