خبرگزاری کار ایران

در ۱۵ روز گذشته اتفاق افتاد؛

ثبت اقامت ۵۵ میلیون نفر - شب / بازدید ۲۸ میلیون نفر از آثار تاریخی

کد خبر : ۱۵۶۷۴۰

۳۴ هزار و ۲۸۷ بازدید نظارتی صورت گرفته است که ۹ هزار و ۱۶۹ مورد از مراکز اقامتی، ۱۰ هزار و ۱۳۸ مورد از رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی، ۳ هزار و ۳۷۵ مورد از دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۱ هزار و ۶۰۵ مورد از مراکز اقامتی موقت مانند کمپ ها، مهمانسراها و منازل استیجاری بوده است.

ایلنا: از آغاز تعطیلات رسمی تاکنون، ۵۵ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۹۹ نفر–شب اقامت در مراکز مختلف اعم از هتل، مهمان پذیر، کمپ، کلاس مدارس، مهمانسرای ادارت، خوابگاه های دانشجویی و چادر به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر اساس اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر، از ۲۹ اسفند ۹۲ تا ۱۴فروردین، ۵۵ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۹۹ نفر–شب اقامت در مراکز خدماتی به ثبت رسیده است.

بر این اساس ۲۹.۵ درصد چادرهای مسافرتی، ۱۸.۷ درصد در میهمانسراهای دولتی، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی، ۱۷ درصد در کمپ های موقت، ۱۶.۳ درصد در منازل استیجاری، ۱۳.۹ درصد در کلاس های مدارس و ۴.۳ درصد در هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها اقامت داشته اند.

همچنین ۲۸ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۳۵۰ بازدید نیز از آثار تاریخی کشور صورت گرفته است.

در این مدت ۳۴ هزار و ۲۸۷ بازدید نظارتی صورت گرفته که ۹ هزار و ۱۶۹ مورد از مراکز اقامتی، ۱۰ هزار و ۱۳۸ مورد از رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی، ۳ هزار و ۳۷۵ مورد از دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۱ هزار و ۶۰۵ مورد از مراکز اقامتی موقت مانند کمپ ها، مهمانسراها و منازل استیجاری بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز