خبرگزاری کار ایران

مدیرکل یونسکو به کاخ گلستان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۷۲

خانم بوکووا عصر امروز پس از افتتاح دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران و جلسه با وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری از کاخ گلستان بازدید می‌کند.

مدیر کل یونسکو که شب گذشته با استقبال معاون میراثفرهنگی، قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری و سفیر کشورمان در سازمان علمی فرهنگی ملل متحد وارد تهران شد، قرار است امروز از کاخ گلستان بازدید کند.

به گزارش ایلنا، خانم بوکووا عصر امروز پس از افتتاح دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران و جلسه با وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری از کاخ گلستان بازدید می‌کند.

مدیر کل یونسکو همچنین روز یکشنبه هفتم اردیبهشت با سفر به استان کرمان، از سایت تاریخی بم بازدید و سپس با سفر به استان فارس از مجموعه‌های پارسه و پاسارگاد، حافظیه و سعدیه بازدید خواهد کرد.

بوکووا روز دوشنبه هشتم اردیبهشت نیز در سفری به اصفهان، از میدان نقش جهان، برج جهان نما، مسجد جامع، بنای چهلستون و دفتر منطقه‌ای یونسکو دراصفهان بازدید می‌کند.

ملاقات با رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جلسه کاری با رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برنامه‌های آخرین روز سفر مدیر کل یونسکو به تهران خواهد بود.

مدیر کل یونسکو با هدف آشنایی با میراثفرهنگی و تمدنی و دستاوردهای علمی و آموزشی ایران به کشورمان سفر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز