خبرگزاری کار ایران

هشتم و نهم خرداد ماه امسال؛

دومین همایش بین المللی معماری و توریسم در مشهد مقدس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۶۳

شناسایی و شناساندن فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه صنعت توریسم از طریق معماری معاصر، جذاب کردن منظر شهری در نگاه مردم و گردشگران، معرفی معماری به عنوان نماد جذب گردشگر در سطح ملی و بین المللی و… از اهداف مهم برگزاری این همایش است.

دبیر دومین همایش بین المللی معماری و توریسم از برگزاری این همایش در هشتم و نهم خرداد ماه امسال در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش ایلنا، " نشید نبیان " از برگزاری همایش بین المللی معماری و توریسم ۲ در مشهد مقدس خبر داد و اظهار کرد: این همایش در دومین سال برگزاری خود با موضوع «توریسم و شهر» هشتم و نهم خرداد ماه در محل سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در دو روز متوالی، هشتم و نهم خرداد ماه امسال با حضور جمعی از معماران و صاحبنظران حوزه‌های شهرسازی و گردشگری از سراسر جهان برگزار می‌شود.

دبیر دومین همایش بین المللی معماری و توریسم از حضور مقامات کشوری در این همایش خبر داد و گفت: حضور مقامات کشوری و پشتیبانی حامیان معنوی از جمله دانشگاه‌ها و موسسات مطالعاتی معتبر، نشریات تخصصی، سازمان‌ها و اداراتی نظیر استانداری خراسان رضوی، سازمان راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی را در برگزاری این همایش شاهد هستیم.

نبیان با اشاره به اهداف برگزاری دومین همایش بین المللی معماری و توریسم تاکید کرد: شناسایی و شناساندن فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه صنعت توریسم از طریق معماری معاصر، جذاب کردن منظر شهری در نگاه مردم و گردشگران، معرفی معماری به عنوان نماد جذب گردشگر در سطح ملی و بین المللی، فراهم کردن بستر‌های جلب مشارکت و جذب سرمایه‌های خارجی با شناساندن ظرفیت‌های ایران در سطح جهانی از اهداف مهم برگزاری این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برقراری ارتباط با مجامع علمی و نهادهای مطالعاتی در سطح خاورمیانه و بین المللی و پایه گذاری برای برگزاری سلسله همایش‌های بین المللی معماری و توریسم در دراز مدت نیز از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش به شمار می‌رود.

دبیر دومین همایش بین المللی معماری و توریسم از سه محور مهم در همایش بین الملی معماری و توریسم یاد کرد و گفت: در این همایش دو روزه، سه سخنران اصلی بین المللی با برگزاری ۳ پانل تخصصی و تعداد ۱۷ استاد بین المللی و داخلی در سه محور «گردشگری فرهنگی شهری»، «معماری و گردشگری شهری» و «جهانی سازی و صنعتی سازی در گردشگری شهری» برگزار می‌شود.

گفتنی است دومین همایش بین المللی معماری و توریسم هشتم و نهم خرداد ماه در محل سالن همایشهای صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به سایتwww. rayahb. comمراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز