خبرگزاری کار ایران

تا شهریور ماه؛

شیر ایرانی از اروپا به کشور می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۷۵

نقل و انتقالات گربه سانان عظیم الجثه از جمله شیر و ببر و پلنگ بایستی با تایید نهاد eep انجام شود و در حال حاضر مجوزهای لازم برای انتقال شیر ایرانی به کشور صادر شده است.

دامپزشک پارک ارم گفت: با هماهنگی صورت گرفته یک جفت شیر نر و ماده از اروپا به کشور آورده شده و به مجموعه حیوانات باغ وحش ارم اضافه می‌شود.

معماریان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد جزئیات این خبر گفت: در حال حاضر رایزنی ها برای انتقال یک شیر نر و یک شیر ماده ایرانی از یک کشور اتحادیه اروپا انجام شده است و احتمالاً این حیوانات تا شهریور ماه مهمان باغ وحش ارم خواهند شد.

وی ادامه داد: نقل و انتقالات گربه سانان عظیم الجثه از جمله شیر و ببر و پلنگ بایستی با تایید نهاد eep انجام شود و در حال حاضر مجوزهای لازم برای انتقال شیر ایرانی به کشور صادر شده است.

معماریان در مورد این که این شیرها از کدام کشور به ایران آورده می شود گفت: از یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و به احتمال بسیار قوی از آلمان این انتقال انجام می شود.

وی همچنین از ورود یک ببر بنگال به کشور خبر داد و گفت: این ببر در حال حاضر در قرنطینه دامپزشکی نگه داری می شود تا مدت یک ماه توقف در قرنطینه رعایت شود و سپس کار انتقال آن به باغ وحش ارم انجام خواهد شد.

دامپزشک باغ وحش ارم همچنین از تلاش برای انتقال زرافه به ایران خبر داد و گفت: به محض آماده سازی فضای باغ وحش ارم برای این حیوان بزرگ جثه کار انتقال آن انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز