خبرگزاری کار ایران

مسوول ستاد عمره مکه:

گزارشی از ابتلای زائران ایرانی به بیماری کرونا وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۹۸

زائران باید از مصرف احتمالی شیر و فرآورده‌های لبنی خودداری کنند، افزون بر اینکه شستشوی مداوم دست‌ها با آب و صابون قبل و بعد از غذا و همچنین پس از سرفه و عطسه ضروریست.

مسوول ستاد عمره مکه مکرمه با تاکید بر اینکه هیچ گزارشی از ابتلای زائران ایرانی به ویروس کرونا وجود ندارد، گفت: خانواده‌های زائران بیت الله الحرام نگران سلامت عمره گزاران نباشند.

به گزارش ایلنا، " حسن سحرخیز " افزود: این ویروس بیشتر در شرق عربستان رایج است، از این رو جای هیچگونه نگرانی برای زائران ایرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خانواده‌های زائران بیت الله الحرام نگران سلامت عمره گزاران نباشند، خاطر نشان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری انجام گرفته است اما نیازمند همکاری زائران در رعایت موارد بهداشتی هستیم.

سحرخیز در ادامه با تشریح راهکارهای جلوگیری از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا اظهار داشت: زائران باید از مصرف احتمالی شیر و فرآورده‌های لبنی خودداری کنند، افزون بر اینکه شستشوی مداوم دست‌ها با آب و صابون قبل و بعد از غذا و همچنین پس از سرفه و عطسه ضروریست.

مسوول ستاد عمره مکه مکرمه بر رعایت بهداشت محل اسکان و اماکن عمومی و شستشوی دقیق میوه و سبزیجات قبل از مصرف تاکید کرد و افزود: توصیه می‌شود زائران تا حد امکان در مجامع عمومی از ماسک مناسب استفاده کنند و از دست دادن و روبوسی با زائران دیگر کشور‌ها خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز