خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری در گفت و گو با ایلنا:

آزادسازی بلیت هواپیما بر ۲۰ درصد از مردم تاثیرگذار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۴۸

خانواده‌هایی که از نظر مالی ضعیف هستند در صورت تمایل به سفر به مناطقی همچون کیش باید در ماههایی همچون مرداد سفر کنند چرا که امکان سفر برای آن‌ها براحتی فراهم نیست.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری گفت: ‌ آزادسازی بلیت هواپیما تنها بر اقشار کم درآمد تاثیرگذار است و قطعا تاثیر خود را در صنعت توریسم هوایی خواهد داشت.

حسین‌ پوررحیم در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره تاثیر اجرای مصوبه شورای عالی هواپیمایی و آزادسازی بهای بلیت هواپیما همانند پروازهای خارجی بر توسعه گردشگری داخلی، اظهار کرد: قطعاً این مصوبه تاثیر خود را بر توسعه گردشگری داخلی خواهد داشت و اقشاری که کم درآمد هستند دیگر نمی‌توانند هر زمانی که بخواهند از هواپیما استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری با بیان اینکه این مصوبه بر ۲۰ درصد جامعه تاثیر نخواهد داشت، اظهار کرد: ۸۰درصد باقی مانده جامعه تنها در شرایط خاص می‌توانند برای مسافرتهای خود از هواپیما استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از هواپیما در شرایط موجود تنها در شرایط غیر پیک برای اقشار متوسط و کم در آمد جامعه مهیا است، گفت: بدون شک در ایام پیک همچون ایام عید نوروز و سایر اعیاد تنها کسانی می‌توانند از هواپیما استفاده کنند که توان مالی داشته باشند.

پور رحیم با اشاره به اینکه آژانس‌های هواپیمایی در ایام غیر پیک حتما قیمت خود را شناور خواهند کرد تا ضرر نکنند در پاسخ به این پرسش که چرا معاونت گردشگری بسته‌ای به منظور توسعه گردشگری هوایی ندارد، گفت: این موضوع از دست معاونت خارج است چرا که با افزایش قیمت بنزین هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی افزایش یافته است و اگر این کار صورت نمی‌گرفت بدون شک شرکت‌ها ورشکسته می‌شدند.

وی اعلام کرد که خانواده‌هایی که از نظر مالی ضعیف هستند در صورت تمایل به سفر به مناطقی همچون کیش باید در ماههایی همچون مرداد سفر کنند چرا که امکان سفر برای آن‌ها براحتی فراهم نیست.

پوررحیم ابراز امیدواری کرد که باتوسعه گردشگری خارجی توریسم هوایی رونق یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز