خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان گردشگری در گفت و گو با ایلنا: ‌

افزایش نرخ سوخت و آزادسازی بلیط هواپیما تاثیری بر گردشگری ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۷۹۰

«ظرفیت هواپیمایی ما آن قدر نیست که بتواند بار سنگینی از مسافران را جا به جا کند / عوامل مهمی دیگری وجود دارد که بر گردشگری داخلی تاثیرگذار است، اما افزایش نرخ سوخت آنچنان نیست که خدشه ای جدی بر این موضوع وارد کند.»

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه افزایش نرخ سوخت آنچنان نیست که خدشه‌ای جدی بر مساله گردشگری داخلی وارد کند، گفت: آزادسازی قیمت بلیط هواپیما تاثیر جدی بر گردشگری داخلی ندارد.

مسعود سلطانی‌فر در گفت گو با خبرنگار ایلنا درباره تاثیر آزادسازی نرخ بلیط هواپیما در گردشگری داخلی با تاکید بر این که ظرفیت هواپیمایی ما آن قدر نیست که بتواند بار سنگینی از مسافران را جا به جا کند، گفت: قطعاً این آزاد سازی تاثیری جدی ندارد.

وی با بیان این که در توریسم خارجی بیست و هشت دستگاه باید فعالیت کند، تا گردشگر خارجی بتواند به کشور وارد شود، تصریح کرد: برای گردشکری داخلی نیز عوامل متعددی دخیل هستند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی صنایع دستی گردشگری با بیان اینکه افزایش قیمت سوخت به حدی نبوده است که تاثیری در کاهش مسافرتهای داخلی داشته باشد، گفت: عوامل مهمی دیگری وجود دارد که بر گردشگری داخلی تاثیرگذار است، اما افزایش نرخ سوخت آنچنان نیست که خدشه ای جدی بر این موضوع وارد کند.

سلطانی فر با مقایسه ارزش ریال ودلار، گفت: بیش از این گردشگر خارجی با صد هزار دلار خدماتی را دریافت می کرد که امروز به دلیل تفاوت ارزش ریال دلار این خدمات چندین برابر شده است در واقع افزایش قیمت بلیط هواپیما به صورت داخلی و خارجی هر کدام تاثیر خاص خود را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز