خبرگزاری کار ایران

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خبر داد:

حذف ۳۵ هتل بی کیفیت از چرخه خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات

کد خبر : ۱۷۳۵۴۷

«ضعف خدمات دهی به زائران، فرسودگی هتل‌ها، پایین بودن شرایط بهداشتی، عدم رضایت زائران از نحوه برخورد کارکنان هتل و وجود نقص فنی در آسانسورها و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از عمده علل حذف این هتل‌ها بود که موجب شد این هتل‌ها در لیست هتل‌های ممنوعه قرار گیرند.»

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از حذف ۳۵ هتل بی کیفیت از چرخه خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن نظافتی، گفت: در ادامه برنامه ریزی‌های انجام شده در راستای ارتقای خدمات اسکان زائران در عراق از سوی کمیته مسکن سازمان حج و زیارت که با همت اداره کل عتبات عالیات سازمان و شرکت شمسا صورت گرفت، ۳۵ هتل بی کیفیت عتبات عالیات با ظرفیت ۸۱ کاروان از چرخه خدمات رسانی به زائران ایرانی عتبات عالیات حذف می‌شوند.

وی افزود: ضعف خدمات دهی به زائران، فرسودگی هتل‌ها، پایین بودن شرایط بهداشتی، عدم رضایت زائران از نحوه برخورد کارکنان هتل و وجود نقص فنی در آسانسورها و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از عمده علل حذف این هتل‌ها بود که موجب شد این هتل‌ها در لیست هتل‌های ممنوعه قرار گیرند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت توضیح داد: در مجموع طی این اقدام ۲۰ هتل با ظرفیت ۴۵ کاروان در نجف و ۱۵ هتل با ظرفیت ۳۶ کاروان در کربلا از لیست هتل هایی که برای اسکان زائران ایرانی در عراق مورد استفاده قرار می گرفتند، حذف می‌شوند.

نظافتی تصریح کرد: در دور جدید اعزام‌های عتبات عالیات که از ۱۵ رمضان سال‌جاری آغاز خواهد شد، این هتل ها برای اسکان زائران در عراق مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: پیش از حذف این هتل‌ها از چرخه خدمات رسانی به زائران، هتل‌های جایگزین و با کیفیت مورد نظر سازمان حج و زیارت برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است و این اقدام خللی برای اسکان زائران عتبات عالیات به وجود نخواهد آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز